کد خبر: 122840
A

«مهدی بستانچی» به عنوان مدیر جوان برتر ایران انتخاب شد

مهدی بستانچی در حاشیه این مراسم با تشکر از هیات داوران که فعالیت های او را شایسته تقدیر دانستند، گفت: بر اساس برنامه استراتژیک گروه صنعتی بستانچی، یکی از رویکردهای اصلی ما حمایت از طرح ها و تولیدات دانش بنیان و حمایت و راه اندازی استارتاپ در زمینه سیستم های تهویه مطبوع است.

«مهدی بستانچی» به عنوان مدیر جوان برتر ایران انتخاب شد

دیده بان ایران- داوران پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان، رییس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی را به دلیل خدمات قابل توجهی که در پژوهش، توسعه و ارتقای کیفیت انواع فن های صنعتی ایران داشت به عنوان مدیر جوان برتر و کارآفرین ایران انتخاب و تندیس طلایی را به او اهدا کردند.

WhatsApp Image 2021-12-15 at 1.05.07 PM

در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت که با حضور تنی چند از مسوولین کشوری، نمایندگان مجلس و اعضای اتاق های بازرگانی برگزار شد از مهدی بستانچی رییس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی که به تازگی به عنوان رییس انجمن صنفی سیستم های تهویه مطبوع انتخاب شده، به دلیل عملکرد قابل توجهی که در تحقیق و توسعه محصولات جدید سیستم های تهویه مطبوع و همچنین بومی سازی بخشی از محصولات وارداتی مانند فن ها و جت فن های تونلی و پارکینگی داشت به عنوان چهره جوان برتر کارآفرین ایران تقدیر شد.

WhatsApp Image 2021-12-15 at 1.05.07 PM (1)

 

 

همچنین هیات داوران این جشنواره که به اتفاق آرا، مدیرعامل گروه صنعتی بستانچی را حائز عنوان چهره جوان برتر کارآفرین ایران شناخته بودند، از تلاش های صورت گرفته این گروه صنعتی در راستای رعایت استانداردهای بین المللی در تولیدات محصولات و افزایش به کار گیری نیروی کار ایرانی قدردانی کردند.

WhatsApp Image 2021-12-15 at 1.05.10 PM

گروه صنعتی بستانچی با تکیه بر ٥٠  سال سابقه فعالیت تولیدی و برخورداری از بزرگترین سایت تولید و مجهزترین مرکز R&D فن در خاورمیانه، علاوه بر تولید صنعتی و صادرات انواع فن، نمایندگی انحصاری برترین شرکت های تولیدکننده فن های صنعتی، فن های تاسیساتی، فن های پارکینگ و سیستم های تهویه اماکن خاص را دارد و در حال تولید مشترک برخی محصولات مهم است. پیش از این انحصار تولید فن های پیشرفته در اختیار شرکت های خارجی بود که به همت تعدادی از متخصصن گروه بستانچی، تولید آنها در کشور انجام می شود.

 

 

مهدی بستانچی در حاشیه این مراسم با تشکر از هیات داوران که فعالیت های او را شایسته تقدیر دانستند، گفت: بر اساس برنامه استراتژیک گروه صنعتی بستانچی، یکی از رویکردهای اصلی ما حمایت از طرح ها و تولیدات دانش بنیان و حمایت و راه اندازی استارتاپ در زمینه سیستم های تهویه مطبوع است. ما با سرمایه گذاری قابل توجه و دورهم جمع کردن برترین متخصصان رشته های مختلف و نخبگان دانشگاه ها بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در زمینه سیستم های تهویه مطبوع خاورمیانه را راه اندازی کردیم که از دل محصولات فوق العاده سطح بالایی به لحاظ فناوری تولید شده است.

بستانچی تاکید کرد: ما توانستیم در سال 1399 بعد از مدت ها تلاش و تحقیق با تولید دانش فنی به فناوری ساخت فن ها و جت فن های ضد حریق تونلی و پارکینگی در ایران دست پیدا کنیم و با افتخار اعلام می کنم فن های ما در پروژه های ملی مانند تونل های آزاده راه تهران - شمال و تونل پونه در آزاد راه اراک - خرم‌آباد و ایستگاه مترو مولوی در تهران در حال کار هستند.

رییس هیات مدیره این گروه صنعتی افزود: همچنین ما توانستیم با پشت سر گذاشتن تست ها و آزمون های فنی سازمان آتش نشانی، انواع فن ها و جت فن های تامین و تخلیه هوا که قابلیت فعالیت در دمای بالا(حریق) را داشته باشد، در دو نوع آکسیال و سانتریفیوژ تولید کنیم که هم اکنون در بهترین و معروف ترین مراکز خرید و بیمارستان در تهران، اصفهان و مشهد در حال کار است.

 

 در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر کشاورزی، سعیدعمرانی معاون دادستان کل کشور، غلامعلی حداد عادل و علی آقامحمدی اعضای مجموع تشخیص مصلحت نظام و همچنین عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس و اعضای اتاق بازرگانی هم حضور داشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر