کد خبر: 123081
A

راهنمای اجاره روزانه خانه و مبله در تهران

تهران به عنوان پایتخت مرکز اصلی امور کاری، تحصیلی و ... است. بسیاری از افراد به واسطه شغل، رشته تحصیلی، نیاز به پزشک متخصص یا انجام یک یا چند پروژه، ملزم می‌شوند که به صورت موقتی مدتی را در تهران بگذرانند.

راهنمای اجاره روزانه خانه و مبله در تهران

دیده بان ایران- تهران به عنوان پایتخت مرکز اصلی امور کاری، تحصیلی و ... است. بسیاری از افراد به واسطه شغل، رشته تحصیلی، نیاز به پزشک متخصص یا انجام یک یا چند پروژه، ملزم می‌شوند که به صورت موقتی مدتی را در تهران بگذرانند. در چنین مواردی اجاره روزانه خانه یا هاستل در تهران هزینه سفر را کاهش می‌دهد.

1

 

اجاره روزانه خانه و هاستل تهران در جاباما

تهران شهر بزرگی است که انواع پیشه‌ها را در خود گسترش داده است. افراد به دلایل بسیار متعددی به تهران سفر می‌کنند. در بعضی مواقع این سفرها فقط جنبه مسافرتی تفریحی دارند و بودجه‌ای که به محل اقامت اختصاص داده می‌شود پاسخگوی اقامت در هتل است. در مواردی به دلیل سفرهای مکرر به یک مقصد، سفر از حالت تفریحی خارج شده و مدیریت هزینه اهمیت قابل توجهی پیدا می‌کند.

2

به عنوان مثال فردی که سه روز در هفته از اطراف تهران یا شهرهای دورتر به مرکز شهر رفت و آمد می‌کند، می‌تواند در نزدیک محل کار یا تحصیل خود خانه‌ای را به صورت روزانه اجاره کند. مبله بودن خانه‌های اجاره‌ای که در جاباما فهرست شده‌اند، هر نوع نیاز مسافر را برطرف می‌کند. اقامت در هاستل نیز به دلایل ذکر شده موجب کاهش هزینه سفرهای پی در پی می‌شود. فضای بعضی از هاستل‌های تهران بسیار دنج و صمیمی است.

در سایت و اپلیکیشن جاباما می‌توانید به سادگی هاستل یا آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنید. با توجه به اینکه در تهران فاصله بین مناطق بسیار زیاد است و در بعضی ساعت‌ها ترافیک وقت زیادی را برای رفت و آمد به خود اختصاص می‌دهد، بهتر است نزدیک به محلی که در تهران بیشترین گذر را به آن دارید، خانه یا هاستلی را به صورت روزانه اجاره کنید. امکان اجاره روزانه، افراد را از دردسر خرید امکانات اولیه مانند گاز، یخچال و ... نجات می‌دهد. هر چیزی که یک فرد برای اقامت در یک آپارتمان نیاز دارد در موارد موجود در جاباما برای مسافران فراهم شده است که با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن جاباما می‌توانید جزییات هر گزینه را به دقت مطالعه کنید.  جاباما مرجع کاملی از گزینه‌های موجود برای اجاره هاستل تهران در است که گزینه‌های متنوع برای بودجه‌های مختلف دارد.

3

با استفاده از فیلترهای موجود در جاباما مانند تعیین بازه قیمتی برای هر شب، امتیاز، امکانات اولیه و امکانات خاص، سیستم تهویه هوا و ... می‌توانید سرعت جستجوی خود در جاباما را افزایش دهید و بهترین گزینه ممکن متناسب با شرایط خود را اجاره کنید. تنوع محل اقامت در جاباما بسیار زیاد است. با استفاده از فیلتر نوع محل اقامت می‌توانید گزینه‌ها را به نوع اقامتگاه مورد نظر خود محدود کنید. هتل، ویلا، مسافرخانه و هاستل، آپارتمان و سوئیت مبله، اقامتگاه‌های بوم گردی و ... انواع اقامتگاه‌های موجود در جاباما هستند. خوشبختانه روز به روز بر تعداد کاربران جاباما افزوده می‌شود و انواع محل اقامت در همه شهرها و روستاهای ایران به فهرست جاباما اضافه می‌شوند. کاربرانی که اولین رزرو خود را در سایت یا اپلیکیشن جاباما انجام می‌دهند، از تخفیف جاباما در مبلغ پرداختی استفاده می‌کنند.

 

 

 

آپارتمان‌ها و سوئیت‌های مبله در تهران اغلب امکانات مورد نیاز مسافران را دارند. تمام امکانات آشپزی، خواب، سرگرمی، بهداشتی و ... در موارد موجود در فهرست طبقه بندی شده جاباما کامل هستند. با این حال بهتر است پیش ار رزرو قطعی خود، امکانات و شرایط هر گزینه را بررسی کنید تا کیفیت محل اقامت خود را تضمین کرده باشید. با توجه به اینکه همه موارد در جاباما دارای عکس‌های مختلفی هستند، خیلی راحت می‌توانید محلی درخور سلیقه و حساسیت خود برای اجاره روزانه خانه در تهران انتخاب کنید.

 

 

با استفاده از سرویس جاباما پلاس، نماینده جاباما پیش از ورود شما به خانه، شرایط ضدعفونی کردن خانه را نظارت کرده و بسته‌های بهداشتی ویژه جاباما را در محل اقامت شما قرار می‌دهد. این سرویس به خصوص در روزهای درگیری افراد با کرونا، خیال مسافران را از بابت تمیزی محل اقامت خود راحت می‌کند. طی روزهای اقامت شما در گزینه‌ای که توسط جاباما رزرو یا اجاره کرده‌اید، سرویس پشتیبانی جاباما به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود تا با هیچ مشکلی در محل اقامت خود رو به رو نشوید.

مسافرخانه‌ها و هاستل‌ های تهران در جاباما نیز گزینه‌های معقولی برای اجاره روزانه هستند که همه امکانات لازم برای اقامت را در خود دارند. یکی از هاستل‌های محبوب و بسیار زیبا در تهران، هاستل کرگدن است. این هاستل که در یک خانه ویلایی به عمر 70 سال برقرار شده، دارای اتاق‌هایی نورگیر و بزرگ است که با وسایل عتیقه و قدیمی بسیار زیبا چیدمان شده‌اند. قیمت اتاق‌های این هاستل متفاوت است و در هر بازه قیمتی اتاقی برای اجاره وجود دارد. اتاق‌های مشترک در کرگدن قیمت بسیار پایینی دارند ولی کیفیت پذیرایی در آنها با اتاق‌های دیگر فرقی ندارد.

 

 

کرگدن که در سال‌های قبل کافه‌ای دوست داشتنی و پر طرفدار بود، با تاسیس هاستل کیفیت بسیار خوبی را در تهیه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها برای مسافران تامین کرده است. خیلی از مسافرانی که در این هاستل خوش نام اقامت می‌کنند، گردشگرهای خارجی هستند که به طراحی ایرانی علاقه دارند. ساختمانی که هاستل در آن بنا شده توسط شاگرد هوشنگ سیحون معمار برجسته ایرانی طراحی شده است. حال و هوای این خانه قدیمی آرامشی را در گوشه گوشه این محیط صمیمی حاکم کرده است. هاستل کرگدن که در خیابان کریمخان قرار دارد، برای افرادی که از بافت مرکزی تهران خوششان می‌آید گزینه بسیار مناسبی است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر