کد خبر: 123201
A

آغاز نشست های منظم و برنامه ریزی شده ١٤٠٠-١٤٠١ کارآفرینان کشور به میزبانی دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران

رویکرد کنگره کار آفرینی از زبان دکتر مهدی بستانچی رئیس شورای سیاستگذاری کنگره: همکاری کارآفرینان کشور برای عبور از معضلات حوزه تولید و اشتغال و تقویت مطالبه گری از دولت ضروری و راهگشاست.

آغاز نشست های منظم و برنامه ریزی شده ١٤٠٠-١٤٠١ کارآفرینان کشور به میزبانی دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران

به گزارش دیده بان ایران؛ کنگره کارآفرینی و اشتغال به میزبانی دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران و با همکاری جمعیت متخصصین تولیدکنندگان و کار آفرینان تهران و کانون فعالان صنعت ساختمان روز سه شنبه ٣٠ آذر در محل مرکز همایش های صدا و سیما با حضور و استقبال جمع کثیری از کارآفرینان از اقصی نقاط کشور برگزارشد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره کار آفرینی و اشتغال از حضور و همکاری گسترده فعالان حوزه ساختمان و صنعت و اصناف در این رویداد خبر داد.

از جمله سخنرانان و حاضرین در مراسم میتوان به دکتر مهدی روانشادنیا دبیر هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از حوزه ساختمان ، مهندس صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور از حوزه صنعت، مهندس علیرضا نیک ایین رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران از حوزه اصناف تهران و مهندس حمیدرضا نامی رئیس انجمن تولیدکنندگان ماشین الات کشاورزی از حوزه کشاورزی اشاره نمود.

photo_2021-12-22_10-07-00

رئیس دبیرخانه صنعتگران تهران افزود : جهت ایجاد و ارتقا هماهنگی و همکاری کارآفرینان در جهت حل معضلات و تسهیل فضای کسب و کار ،برنامه ریزی جامع و مدون در دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران صورت گرفته است که از جمله میتوان به برگزاری نشست های ماهیانه و فصلی منسجم با دستور جلسات مشخص و مربوط به حوزه های کار آفرینی طی سال جاری و سال آینده ١٤٠١ اشاره نمود.

در این مراسم همچنین از کارآفرینان جوان و برتر در حوزه های فناور و نواور نیز با اهدای لوح از طرف دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران تقدیر بعمل آمد.

گزارش تصویری حضور کارآفرینان در کنگره اشتغال و کارآفرینی به قرار ذیل میباشد:

1

2

3

4

photo_2021-12-22_10-06-56

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر