کد خبر: 123756
A

آغاز بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق از فردا/ رای گیری: روز چهارشنبه

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت: کار رسیدگی به کلیات لایحه بودجه از فردا در کمیسیون تلفیق آغاز می‌شود و روز چهارشنبه رای گیری در این باره انجام خواهد شد.

آغاز بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق  از فردا/ رای گیری: روز چهارشنبه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس گفت: کار رسیدگی به کلیات لایحه بودجه از فردا در کمیسیون تلفیق آغاز می‌شود و روز چهارشنبه رای گیری در این باره انجام خواهد شد.

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 گفت: در جلسه امروز جزئیات مربوط به برنامه کاری کمیسیون مشخص شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم متخذه جلسه کمیسیون برای بررسی آیین نامه داخلی مجلس ساعت 14 امروز برگزار می‌شود و در صورت تصویب آیین نامه داخلی کمیسیون فردا (یکشنبه) وارد رسیدگی به کلیات لایحه بودجه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس اظهار داشت: پس از بررسی کلیات در جلسه فردا اعضای کمیسیون با رئیس قوه قضائیه و معاونین وی دیدار خواهند داشت. زارع خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه هفته جاری در سه نوبت به بررسی بودجه خواهند پرداخت و در جلسه اول شاخص‌های کلان اقتصادی کشور با حضور وزرای نفت و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در جلسات دوم و سوم روز دوشنبه منابع و مصارف بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد و بودجه شرکت‌های دولتی در جلسه روز سه شنبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس در پایان گفت: درنهایت اعضای کمیسیون در روز چهارشنبه هفته جاری کلیات بودجه را در کمیسیون به رأی خواهند گذاشت و گزارش آن را به هیأت رئیسه ارسال خواهند کرد.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر