کد خبر: 123825
A

ریزش ۲هزار و ۹۷۰واحدی بورس+ ۱۲۹نماد منفی شدند

شاخص کل بورس با ریزش ۲ هزار و ۹۷۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۶ واحدی متوقف شد.

ریزش ۲هزار و ۹۷۰واحدی بورس+ ۱۲۹نماد منفی شدند

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (سیزدهم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۶۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۹۷۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۶ واحدی متوقف شد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید. «نوری»، «فملی» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شسیتا»، «برکت» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص هم وزن نیز با اُفت ۲۷۸ واحدی بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۶۵ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۵۹۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۵۴ هزار و ۹۶۰ میلیون سهم به ارزش ۴۵۶ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های برکت، شبندر و کگل به ترتیب با ۱۴۱.۰۱، ۱۰۰.۵۶ و ۷۴.۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های نوری، فملی و تاپیکو به ترتیب با ۴۷۸.۳، ۲۹۹.۴ و ۲۸۴.۶۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.
نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های حافرین، بپاس و توریل به ترتیب با ۲.۷، ۱.۹۵ و ۱.۲۹ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های غصینو، زاگرس و آریا به ترتیب با ۱۵.۱۶، ۱۵.۱۴ و ۱۲.۹۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

photo_2022-01-03_12-35-30

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «شیمیایی» و «مواد دارویی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های حفارس، کدما و پکرمان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شسینا، قپیرا و غشصفا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های حافرین، حاسا و گدنا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت غصینو، سمگا و غپاذر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، کمند وپارند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های امین، غدشت و وسخوز در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتماد و سدبیر در بورس ایران داشتند.

photo_2022-01-03_12-35-31

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر