کد خبر: 124140
A

با غفلت وزیر راه؛ رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حامی جیب ایرلاین ها شد

عطا احمیراری، کارشناس گردشگری و هوانوردی در واکنش به گران شدن بلیط هواپیما نوشت:در چند روز گذشته 2 فروند هواپیما دچار سانحه شدند اما هیچ واکنشی از سوی کاپیتان محمد محمدی‌بخش رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری در سایت آن سازمان منتشر نشده، اما او به شدت مخالف ارزان فروشی بلیت و نگران وضع مالی ایرلاین هاست.

با غفلت وزیر راه؛ رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حامی جیب ایرلاین ها شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عطا احمیراری، کارشناس گردشگری و هوانوردی در واکنش به گران شدن بلیط هواپیما نوشت:در چند روز گذشته 2 فروند هواپیما دچار سانحه شدند اما هیچ واکنشی از سوی کاپیتان محمد محمدی‌بخش رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری در سایت آن سازمان منتشر نشده، اما او به شدت مخالف ارزان فروشی بلیت و نگران وضع مالی ایرلاین هاست.

او گفته: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی و ناظر هوانوردی بر این امور نظارت می‌کند و با هرگونه رقابت ناسالم در فروش بلیت که موجب ضرر و زیان مالی برای شرکت‌ها می‌شود، برخورد خواهد کرد. باید در فروش بلیت، مواردی، چون بیمه و عوارض قانونی لحاظ شود، اما اخیراً شاهد بودیم که برخی فروشندگان بلیت و عمدتاً چارتر کنندگان در برخی مسیرهای پر تردد اقدام به فروش بلیت با کمتر از هزینه‌های معمول می‌کردند که این امر، تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

حمایت رییس هواپیمایی کشوری از گران فروشی و نگرانی وضع مالی شرکت های هواپیمایی، نشان می دهد الویت کاپیتان محمدی بخش، مسایل پولی است تا حفظ  ایمنی پرواز و حفظ حقوق مردم.

به نظر می رسد کاپیتان که هم زمان سرپرست هما هم هست! از ضعف، بیماری و شلوغی رستم قاسمی وزیر راه و عدم پیگیری جدی مجلس، استفاده کرده و به دنبال مسایل صنفی است والا باید با گران فروشی برخورد و از منصفانه شدن قیمت بلیت هواپیما دفاع می کرد نه برعکس!

خوب است وزیر راه تذکر جدی به معاون خود بدهد که بر اساس قانون، سازمان هواپیمایی باید حامی حقوق مردم باشد نه پشتیبان جیب و منافع شرکت های هواپیمایی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر