کد خبر: 125278
A

سرعت گرفتن تغییرات در بانک ملی ایران/ «فائز» از داده ورزی سداد رفتنی شد

روند تغییرات در بانک ملی ایران که متاسفانه در آخرین صورت های مالی آش مشخص شد زیان ده است، سرعت گرفته و «محمد رضا فرزین» برای بهبود وضعیت این بانک انجام تغییرات جدی را مد نظر دارد.

سرعت گرفتن تغییرات در بانک ملی ایران/ «فائز» از داده ورزی سداد رفتنی شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهم‌ترین تغییر اخیر بانک ملی ایران  کنار گذاشتن «مسعود خاتونی» معاون فناوری و عضو هیات مدیره این بانک بود که با تاکید جدی نهادهای نظارتی در این خصوص انجام شد.

طبق گزارشی که برخی از سایت‌های خبری منتشر کردند، مسعود خاتونی که گفته می‌شود دارای تابعیت مضاعف بوده استف با نظر و دستور صریح نهادهای امنیتی و نظارتی از هیئت میدره بانک ملی کنار گذاشته شده است.

بر اساس ادعای سایت خبری دیده‌بان، علاوه بر بررسی مقاصد مسافرت‌های متعدد خارجی این مدیر دو تابعیتی، برخی از مبالغی که گفته می‌شود از یک شرکت حوزه آی تی در بانک ملی ایران دریافت شده نیز مورد بررسی قرار گیرد.

حالا با آمدن «علیرضا ماهیار» - مشاور سابق فرزین در بانک کارآفرین - به بانک ملی ایران او در نظر دارد یکی یکی با نزدیکان خاتونی که در شرکت های انفورماتیک بانک همچنان فعالیت دارند، خداحافظی کند.

خاتونی به مدت 5 سال معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی را در اختیار داشته در همه قراردادهای شرکت‌های انفورماتیک بانک ملی مداخله داشته است و علی رغم برکناری او نزدیکان و یارانش در بدنه بانک ملی ایران در حال به پیش بردن اهداف و مقاصد از پیش تهیه شده هستند.

مهم‌ترین تغییر ماهیار، کنار گذاشتن «فرهاد فائز» از مدیرعاملی شرکت داده ورزی سداد است که احتمالا طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

گفته می شود، روزهای آتی «حسین اسلامی» رییس نظام صنفی رایانه ای استان تهران و مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه بر کرسی مدیرعاملی داده ورزی سداد خواهد نشست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر