کد خبر: 125470
A

تماس به صرفه و بدون محدودیت با خرید گیفت کارت اسکایپ موبوگیفت

اسکایپ یکی از بزرگترین و محبوب ترین سرویس ها برای انجام مکالمات به ویژه تماس های ویدیویی می باشد. برای رفع محدودیت ها و ارتقای حساب خود در اسکایپ، نیاز است که با استفاده از روش های پرداختی قابل قبول در برنامه، نسبت به خرید اشتراک ها اقدام نمایید.

تماس به صرفه و بدون محدودیت با خرید گیفت کارت اسکایپ موبوگیفت

دیده بان ایران- امروزه افراد به دنبال راه هایی کارآمد تر برای انجام مکالمات مهم خود و به دنبال جایگزینی برای سیستم های تلفن منسوخ و قدیمی هستند. داشتن یک پلتفرم ارتباطی به روز و نامحدود می تواند برای افراد در صنایع و زمینه های مختلف بسیار مفید باشد. اسکایپ یکی از بزرگترین و محبوب ترین سرویس ها برای انجام مکالمات به ویژه تماس های ویدیویی می باشد. برای رفع محدودیت ها و ارتقای حساب خود در اسکایپ، نیاز است که با استفاده از روش های پرداختی قابل قبول در برنامه، نسبت به خرید اشتراک ها اقدام نمایید. خرید گیفت کارت اسکایپ یکی از آسان ترین روش های پرداختی اسکایپ در ایران است که در ادامه قصد داریم اطلاعاتی در این باره ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

اسکایپ چیست؟

اسکایپ نرم افزاری برای برقراری تماس تصویری است که برای اولین بار در سال 2003 راه اندازی و در سال 2011 توسط مایکروسافت خریداری شد. اسکایپ امروزه به صورت رایگان برای دکستاپ و مویایل در نسخه های iOS, Windows, Android و Mac در دسترس است. همچنین نسخه هایی از آن در پلتفرم های الکسای، آمازون و ایکس باکس نیز موجود است.

به طور کلی اسکایپ علاوه بر عملکرد معروف خود در زمینه برقراری تماس های ویدیویی، عملکرد سریعی تر ارسال پیام های متنی نیز ارائه می دهد. اسکایپ سرویس انجام تماس های تصویری با محدودیت تماس گروهی 50 نفره را ارائه می دهد. با استفاده از اسکایپ تنها کافی است، مخاطب موردنظر خود را با استفاده از نام کاربری، نام، ایمیل یا شماره تماس جست و جو کنید. در این سرویس لازم است که قبل از برقراری تماس، فرد موردنظر درخواست شما را بپذیرد.

چرا گیفت کارت اسکایپ بخریم؟

برای برقراری تماس های بین المللی و تماس هایی با هزینه های به صرفه و رفع محدودیت های اسکایپ، می توانید از سرویس های اشتراک پولی استفاده نمایید. با خرید اشتراک های اسکایپ می توانید با کیفت ترین تماس ها را تجربه کنید. اشتراک های اسکایپ امکان تماس با زمان های طولانی را با قیمت های مناسب برای کاربران ایجاد می کند.

اسکایپ فضایی بسیار کاربرپسند دارد، افزودن مخاطبان، شروع یک تماس، ارسال پیام و...، اما اینها به اندازه کافی ساده هستند که تمام افراد بتوانند به سادگی آن را انجام دهند، همچنین ارسال فایل ها تنها با یک کلیک انجام می شوند.

اسکایپ تقریبا در تمام دستگاه ها کار می کند، با خرید اشتراک اسکایپ با استفاده از گیفت کارت های اسکایپ می توانید تماس های مهم خود را بدون محدودیت زمان یا مکان، به سادگی انجام دهید.

با وجود تمام این مزایا، می توانید با خرید اشتراک در اسکایپ، به وسیله گیفت کارت های اسکایپ، از انجام تماس های خود با بالاترین کیفیت لذت ببرید.

اعتبار اسکایپ را می توانید با روش های پرداختی مانند: پی پال، استفاده از کارت های اعتباری، گیفت کارت های اسکایپ و... خریداری کنید. در این بین خرید گیفت کارت اسکایپ می تواند راحت تر و سریع ترین گزینه برای پرداخت در ایران باشد.

نحوه خرید گیفت کارت اسکایپ

خرید گیفت کارت های اسکایپ می تواند به صورت حضوری از فروشگاه های الکترونیکی و به صورت آنلاین انجام شود، که روش آنلاین مطمئن تر و آسان تر می باشد. خرید گیفت کارت اسکایپ آنلاین بسیار ساده انجام می شود و از در فروشگاه های معتبری مانند موبوگیفت انجام می شود. تنها لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کنید.
  • به قسمت خرید گیفت کارت بروید.
  • از میان انواع گیفت کارت، گیفت کارت اسکایپ را انتخاب کنید.
  • مبلغ موردنظر برای گیفت کارت را انتخاب نمایید.
  • اطلاعات خود را وارد کرده و گزینه پرداخت را انتخاب نمایید.

پس از نهایی شدن پرداخت و ثبت خرید، کد گیفت کارت بلافاصله به ایمیل شما ارسال خواهد شد و می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اسکایپ

معمولا پس از خرید گیفت کارت اسکایپ، همراه با ایمیل که حاوی اطلاعات گیفت کارت است، پیوند وارد کردن گیفت کارت به حساب اسکایپ را نیز دریافت می کنید، اما اگر پیوندی در ایمیل دریافت نکردید، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • نرم افزار اسکایپ را در دستگاه خود باز کنید.
  • روی عکس پروفایل خود در اسکایپ کلیک کنید.
  • به قسمت اطلاعات حساب و سپس به قسمت صورت حساب، پرداخت ها، و در نهایت به قسمت Redeem voucher بروید.
  • در این قسمت لازم است که کد گیفت کارت را که در مراحل خریداری در ایمیل خود دریافت کرده اید را در قسمت موردنظر وارد کنید.
  • پس انجام مراحل بالا، ضمن موافقت با شرایط اسکایپ، روی قسمت Redeem کلیک کنید.

مزایای استفاده از اسکایپ

با استفاده از سرویس اسکایپ می توانید فرآیندهایی مانند: اشتراک صفحات و فایل ها،ضبط تماس ها، انجام مکالمات با رمزگذاری های اختصاصی، تماس های ویدیویی را به آسانی و با کیفیت بالا انجام دهید. در ادامه به بیان برخی از مزایای استفاده از سرویس اسکایپ خواهیم پرداخت:

  • اسکایپ پلتفرمی امن برای انجام مکالمات شما است و به راحتی می توانید از آن به عنوان نرم افزار مورد اعتماد خود استفاده کنید.
  • نرم افزار اسکایپ می تواند بک نرم افزار کاربردی برای انجام تماس های شغلی و تجاری شما باشد.
  • تماس تصویری های اسکایپ دارای کیفیت تصویر و صدای مطلوبی هستند، از این رو می توانید از انجام تماس های تصویری با کیفیت لذت ببرید.
  • اسکایپ برای تماس ها هزینه ای ثابت و مناسب دارد. از این رو می توانید در هر زمان و مکانی، تماس هایی با هزینه مناسب و به صرفه داشته باشید.
  • با استفاده از نرم افزار اسکایپ به راحتی می توانید موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید. این مورد می تواند راه حلی برای پیدا کردن آدرس در قرارهای ملاقات باشد.
  • یکی از بروز ترین مزایای استفاده از اسکایپ، قابلیت به اشتراک گذاستن انواع فایل ها در حین مکالمه می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید تنها با کشیدن و رها کردن فایل هایی مانند: عکس، فیلم و... تا حجم 300 مگابایت، در صفحه مکالمه به راحتی آن ها را به اشتراک بگذارید.
  • اسکایپ این قابلیت را دارد که در تماس های بین المللی، به طور همزمان به ترجمه مکالمه ها و پیام ها به زبان موردنظر شما بپردازد.
  • اسکایپ قابلیت تنظیم پیام های صوتی دارد که در مواقعی که شما مشغول هستید برای تماس گیرنده ها ارسال شده و آنها می توانند برای شما یک پیغام صوتی بگذارند.

مزایای خرید گیفت کارت اسکایپ

خرید گیفت کارت اسکایپ آنلاین دارای مزایای زیادی دارد و یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش اعتبار اسکایپ می باشد، در ادامه به بیان برخی مزایای خرید گیفت کارت های اسکایپ به صورت آنلاین می پردازیم.

  • گیفت کارت های اسکایپ می توانند یک هدیه بسیار عالی برای دوستان شما باشند، تا بتوانند از مزایای آن و تماس های با کیفیت بهره ببرند. تنها کافی است گیفت کارت اسکایپ را از طریق ایمیل برای آنها بفرستید.
  • خرید آنلاین گیفت کارت می تواند، نگرانی هایی مانند: گم شدن گیفت کارت ها، تقلبی بودن آنها، مخدوش شدن یا آسیب دیدن کارت و... را کاهش دهد.
  • خرید گیفت کارت اسکایب به صورت آنلاین در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و این مورد درد صرفه جویی در زمان بسیار مهم است.
  • گیفت کارت های اسکایپ دارای هیچ تاریخ انقضایی نمی باشند. از این رو تا هر زمانی که بخواهید می توانید به میزان اعتبار کارت، از آن استفاده کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی داشتیم به ارائه اطلاعاتی درباره نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اسکایپ و بیان مزایای آن بپردازیم. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد. اکنون وقت آن رسیده که نسبت به خرید گیفت کارت های اسکایپ اقدام نموده و تماس های امن و با کیفیت را ترجبه کنید و هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم هزینه ای به صرفه برای تماس های خود بپردازید. لازم است که گیفت کارت های اسکایپ را از مراکز معتبر خریداری کنید، تا از خطرات سایبری و افشای اطلاعات پرداختی خود جلوگیری کنید. موبوگیفت از مراجع با تجربه در زمینه ارائه انواع گیفت کارت از جمله گیفت کارت های اسکایپ ، گیفت کارت ps4 می باشد. هم اکنون می توانید از طریق موبوگیفت نسبت به خرید گیفت کارت اسکایپ اقدام نمایید. پشتیبانان موبوگیفت آماده اراده هر گونه مشاوره در خصوص خرید و استفاده از انواع گیفت کارت به صورت 24 ساعته می باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر