کد خبر: 126093
A

رزرو هتل چهار ستاره کیانا و تارا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از هتل های با کیفیت و نوساز مشهد است که در سال 1391 تاسیس و فعالیت خود را اغاز کرده است .

رزرو هتل چهار ستاره کیانا و تارا مشهد

دیده بان ایران- هتل کیانا مشهد یکی از هتل های با کیفیت  و نوساز مشهد است که در سال 1391 تاسیس و فعالیت خود را اغاز کرده است . هتل کیانا با 6 110 واحد اقامتی در 6 طبقه بنا با اتاق های با کیفیت و مرتب با رعایت پروتکل های بهداشتی و چینشی زیبا در غالب اتاق های دو تا چهار تخته به صورت نرمال و کانکت اماده استفاده شما عزیزان میباشد . هتل کیانا یکی از هتل های نزدیک به حرم محسوب میشود که با پیاده روی حدود 10 دقیقه ای  به شما امکان زیارت بدون دغدغه بابت وسیله نقلیه را میدهد که نقطه قوتی بر این هتل محسوب میشود. کافی شاپ و رستوران هتل با معماری زیبا و منو های بی نقص ارائه دهنده انواع غذاهای و نوشیدنی های سرد و گرم میباشد که نیاز خوراکی شما را در هتل با بهترین کیفیت بر  طرف میکند . امکانات تفریحی هتل کیانا کامل و در حد استاندارد قابل قبولی نیز قرار دارد که شامل مجموعه آبی از جمله استخر و سونا و جکوزی میشود و همچنین سالن بیلیارد و پارک کودک و ... میباشد که اقامتی لذت بخش برای شما رقم خواهد زد . هتل کیانا مشهد با ارائه تجربه اقامت نزدیک به حرم با امکانات مناسب با کادری مجرب و اموزش دیده اماده ارائه خدمات و میزبانی از شما میهمانان و زائران گرامی میباشد .

هتل هما ۲ یکی از بهترین و قدیمی ترین  هتل های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۷۵ با ۱۳۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه  افتتاح شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به مرکز خرید و تفریحی شهر دارد که موجب آسوده خاطری برای خرید و تفریح در بهترین نقاط شهر میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ خوابه و سوئیت های کانکت هتل با ظرفیت ۴ تخته مهیا می‌باشد و همچنین این هتل اقامتی لوکس تر را در واحد های رویال و لوکس به شما ارائه می‌دهد  .

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است. همچنین میتوانید از صرف غذا در فضای باز باغ لذت ببرید . همچنین در هتل چایخانه سنتی تعبیه شده که میتوانید غذا و نوشیدنی مد نظرتان را سفارش دهید  .

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل  استخر و سونا ، جکوزی میشود اشاره کرد و همچنین سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، پارک مخصوص بازی کودکان و در آخر سالن همایش ها و کنفرانس ها و همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر  هم از دیگر خدمات این هتل می باشد .

هتل هما ۲ آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد

هتل تارا مشهد که از قدیمی ترین هتل های 4 ستاره مشهد است که در درخیابان شیرازی واقع شده و در سال 1374 تاسیس شده که جهت بهبود خدمات در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته . این هتل 11 طبقه دارد که شامل 113 واحد اقامتی میباشد که با چینش زیبا و مرتب همچنین با رعایت پروتکل های بهداشتی اماده ارائه خدمات به شما میهمانان و زائران گرامی میباشد . هتل تارا با مجموعه پذیرایی حرفه ای اماده سرو انواع غذا و نوشیدنی های سرد و گرم برای شما میهمانان و زائران بزرگوار میباشد این هتل امکانات تفریحی همچون گیم نت – سالن ورزشی و سالن بیلیارد دارد که نشان دهنده اقامت لذت بخشی برای شما میهمانان عزیز میباشد .. هتل تارا با دسترسی خوب و احت به حرم مظهر و نزدیکی به برخی اماکن تفریحی مانند باغ موزه نادری اقامتی لذت بخش را برای شما رقم خوهد زد .

هتل توریست توس یکی از هتل های نزدیک به حرم  ، خوب و باکیفیت مشهد است که در سال ۱۳۹۴ با ۱۶۰ واحد اقامتی  و در ۶ طبقه افتتاح  شد . همچنین این هتل دسترسی خوب و راحت به حرم ، بازار رضا و بازار های اطراف حرم دارد که موجب آسودگی برای زیارت و رفتن به خرید میشود.

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۴ تخته مهیا میباشد . 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ هتل آماده سرو انواع نوشیدنی و دسر برای شما بزرگواران است .

هتل توریست توس مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد مقدس می باشد که در خیابان شیرازی واقع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر