کد خبر: 126885
A

معرفی ۵ مانیتور مناسب با قیمت زیر ۵ میلیون

مانیتور را شاید بتوان اصلی ترین جز یک کامپیوتر به حساب آورد. به طورحتم افراد در هنگام تهیه کامپیوتر خرید مانیتور را به عنوان یکی از اجزای اصلی و جدانشدنی کامپیوتر همواره در اولویت قرار می دهند و پس از آن به تهیه دیگر تجهیزات مانند خرید کیبورد، خرید ماوس و ... با توجه به نیاز خود اقدام می کنند.

معرفی ۵ مانیتور مناسب با قیمت زیر ۵ میلیون

دیده بان ایران- مانیتور را شاید بتوان اصلی ترین جز یک کامپیوتر به حساب آورد که اطلاعات گرافیکی را در کامپیوتر به کاربر نمایش می دهد و با توجه به نقش و عملکردی که دارد وجود آن برای هر نوعی از کامپیوتر الزامی می باشد.

به طورحتم افراد در هنگام تهیه کامپیوتر خرید مانیتور را به عنوان یکی از اجزای اصلی و جدانشدنی کامپیوتر همواره در اولویت قرار می دهند و پس از آن به تهیه دیگر تجهیزات مانند خرید کیبورد، خرید ماوس و ... با توجه به نیاز خود اقدام می کنند.

1

 

خرید مانیتور: 10 مدل از بهترین و پرفروش ترین مانیتورهای 2020 | به‌نظر

معرفی چند مدل مانیتور با قیمت مناسب (کمتر از 5 میلیون تومان):

  • مانیتور Asus

برند Asus یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتر در سراسر جهان است که مدل های مختلفی از انواع مانیتور، ماوس، لپ تاپ و دیگر تجهیزات مربوط به کامپیوتر را تولید و روانه بازار می کند.

مانیتور Asus VS197DE یکی از مدل های مانیتور با قیمت مناسب است که می توان آن را در لیست خرید برای کاربردهای مختلف در محیط خانه، اداره و ... قرار داد. برخی ویژگی های این مانیتور به شرح زیر است:

صفحه نمایشگر با اندازه 5/18 اینچ و کیفیت HD با پنلی از نوع TN، داشتن وضوح تصویر 1366پیکسل در 768 پیکسل، داشتن زاویه دید افقی و عمودی 90 و 65 درجه، نرخ نوسازی 60 هرتز و زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه ، توان مصرفی 09/10 وات، پنل و نور پس زمینه LED، وجود درگاه D-sub و ...

باید توجه داشت که این نوع از مانیتور فاقد درگاه HDMI است و برای سیستم های تقریبی قدیمی، دستگاه های وی دی آر و یا در جاهایی که اهمیت داشتن مانیتور گران قیمت با ویژگی های خاص مورد توجه نیست انتخاب بسیار مناسبی برای خرید مانیتور می باشد.

  • مانیتور LG

ال جی یکی از برندهای نام آشنا در زمینه وسایل الکترونیکی است. یکی از محصولات تولیدی این برند مانیتور است. این شرکت مانیتورهای خود را با قیمت مناسب و کیفیت ایده آل در بازار عرضه می کند.

مانیتور LG MK400H-B یکی از تولیدات این شرکت و با قیمت مناسب عرضه می باشد. ویژگی های این مدل به شرح زیر می باشد:

اندازه صفحه نمایشگر 5/19 اینچ، پنل TN، نور پس زمینه LED و وضوح تصویر 1366*768 پیکسل، قابلیت نمایش 7/16 میلیون رنگ، نرخ نو سازی 60 هرتز، زاویه دید 65 درجه عمودی و 90 درجه افقی، 23 وات توان مصرفی، زمان پاسخ دهی مناسب در حد 2 میلی ثانیه، کنتراست 1 به 600، داشتن پورت های HDMI، D-sub و خروجی صدا، ابعاد، وزن و پایه مناسب و ... .

این نوع از مانیتور ال جی با توجه به ویژگی هایی که دارد انتخاب مناسبی برای خانه­ها، ادارات و سازمان ها با نیاز خرید مانیتور است.

  • مانیتور Samsung

شرکت سامسونگ نیز از جمله شرکت های معروف تولید کننده انواع مانیتور و وسایل صوتی- تصویری می باشد. این مجموعه با تولید و عرضه مانیتورهایی در مدل های مختلف و قیمت مناسب توانسته جایگاه مناسبی را به محصولات خود اختصاص دهد.

مانیتور Samsung LS22R350FH-M یکی از مدل های تولید شده توسط این شرکت است که با قیمت مناسب همواره مورد توجه خریداران قرار می گیرد. از جمله ویژگی های این مانیتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش 22 اینچی، پنل IPS با نور پس زمینه LED، زاویه دید 178 درجه افقی و عمودی، نرخ نوسازی 75 هرتز و زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه، داشتن توان مصرفی 25 وات، شدت روشنایی 250 کاندلا برمترمربع، وضوح تصویر 1080*1920 پیکسل، داشتن پورت های HDMI, VDI و جک هدفون، قابلیت نمایش 7/16 میلیون رنگ، داشتن ابعاد و وزن ایده آل در کاربرد و ... .

این نوع از مانیتور نیز با توجه به قیمت، ابعاد و ویژگی هایی که دارد برای خرید مانیتور توسط افراد، ادارت و سازمان ها مناسب بوده و نیاز آن ها را برای انجام کارهای مختلف مرتفع می سازد.

  • مانیتور msi

  • نیز از جمله شرکت های معتبر تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات مربوط به کامپیوتر می باشد. این شرکت توانسته است مدل های مختلفی از تجهیزات مربوط به کامپیوتر مانند مانیتور، ماوس و ... را تولید و عرضه کند.

مانیتور msi MP242 Pro یکی از تولیدات مقرون به صرفه این شرکت است که دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشد:

اندازه صفحه نمایشگر 8/23 اینچ، پنل و صفحه نمایش IPS LED، نرخ بروزرسانی 75 هرتز، وضوح تصویر 1080*1920 پیکسل با کیفیت Full HD، زمان پاسخ گویی در محدوده 3 تا 6 میلی ثانیه، شدت روشنایی 250 کاندلا برمترمربع، پشتیبانی از VESA، زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه، داشتن پورت های VGA, HDMI و پورت ورودی و خروجی صدا، 2 عدد بلندگوی 2 وات و ... .

این نوع از مانیتور با داشتن ابعاد و وزن مناسب، کارایی و کیفیت مطلوب در عین قیمت مقرون به صرفه برای کاربری عمومی در منازل، ادارات و سازمان ها مناسب می باشد.

  • مانیتور G plus

مانیتورهای تولید شده توسط برند جی پلاس با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب نیز می توانند انتخابی مناسبی برای خرید مانیتور باشند.

مدل G plus GDM-225JN از تولیدات این برند است که با داشتن قیمت مناسب و ویژگی های مطلوب توانسته است توجه خریداران به ویژه برای استفاده در ادارات را به خود جلب کند. از جمله ویژگی های این مانیتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه صفحه نمایش 22 اینچ، پنل نوع VA و نور پس زمینه LED، سیگنال ویدئویی آنالوگ، زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه، زمان مناسب پاسخ گویی 5 میلی ثانیه، وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل با کیفیت Full HD، شدت روشنایی 200 کاندلا برمترمربع، قابلیت نمایش 7/16 میلیون رنگ، نرخ بروزرسانی 60 هرتز، منبع تغذیه 12 ولتی آداپتور و ... .

در بالا چند مدل از مانیتورهای مختلف با قیمت مناسب را مورد بررسی قرار دادیم، همانگونه که می دانید برندها و مدل های بسیاری برای مانیتور وجود دارد که پیش از خرید باید از آن ها بازدید کرد و مورد بررسی قرار داد. با خرید مانیتور، خرید ماوس و دیگر تجهیزات کامپیوتر از "فروشندگان سایت نوبشو موتور جستجوی کالا" می توان تجهیزاتی با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کرد.

2

بهترین مانیتور ارزان 2021 از 5 تا 20 میلیون - تک میز

ویژگی هایی در خرید مانیتور:

در هنگام خرید مانیتور بایستی پیش از خرید با توجه به کاربرد و هدف ویژگی هایی را مورد توجه و ارزیابی قرار داد، از جمله؛

  • اندازه نمایشگر مانیتور

  • رزولوشن تصویر

  • زمان پاسخ گویی

  • زاویه دید

  • نوع پنل

  • پورت ها

  • استند

  • دیگر ویژگی ها چون نمایشگر لمسی، بازی، دقت رنگ و ...

بهترین مانیتور ارزان 2021 از 5 تا 20 میلیون - تک میز

3

بهترین راهکار خرید مانیتور:

یکی از بهترین راه کارها برای خرید مانیتور، خرید ماوس، خرید کیبورد  و ... مراجعه به سایت های معتبری هم چون سایت نوبشو می باشد. با مراجعه به این سایت ضمن خرید کیبورد، مانیتور و دیگر تجهیزات برای کامپیوتر از "فروشندگان سایت نوبشو موتورجستجوی کالا" می توان از دیگر خدمات آن نیز بهره گرفت. 

کدام سایز مانیتور برای استفاده گیمینگ مناسب‌تر است؟ - ویجیاتو

4

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر