کد خبر: 127142
A

شاکری، نماینده مجلس: جلسات غیرعلنی مجلس برای بررسی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ادامه خواهد داشت

نماینده تهران در مجلس، گفت: چه در مساله ارز ۴۲۰۰ تومانی و چه در موضوعات دیگر مجلس باید اقناع شود که اقدامات لازم اجرایی در نظر گرفته شده و مساله به طور همه‌جانبه دیده شده است، در آن شرایط بهتر تصمیم خواهد گرفت.

شاکری، نماینده مجلس: جلسات غیرعلنی مجلس برای بررسی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ادامه خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با جلسه غیرعلنی میان دولتمردان و نمایندگان و اینکه سرنوشت ارز ترجیحی که موضوع این جلسه بود چه خواهد شد؟، گفت: جلسه غیرعلنی روز یکشنبه یک جلسه بحث و بررسی و بیان نظرات به ویژه از سوی مسئولان دولتی و علی‌الخصوص رئیس سازمان برنامه و بودجه و رؤسای کمیسیون‌ها و تعدادی از همکاران بود. به نظر من روند کار دارد به سمت مطلوبی پیش می‌رود اما نیازمند یک مقدار جزئیات اجرایی و عملیاتی بیشتر از جانب دولت هستیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم به یکی دو جلسه دیگر نیاز است تا بحث‌ها و نظرات به دقت مطرح و تبادل شود با بیان جزئیات روند اجرایی کار از سوی دولتمردان، ببینیم که تصمیم نهایی مجلس چگونه خواهد بود.

شاکری در پاسخ به اینکه آیا مجلس به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی رضایت خواهد داد؟، اظهار داشت: چه در مساله ارز ۴۲۰۰ تومانی و چه در موضوعات دیگر مجلس باید اقناع شود که اقدامات لازم اجرایی در نظر گرفته شده و مساله به طور همه جانبه دیده شده است، در آن شرایط بهتر تصمیم خواهد گرفت.

وی افزود: از این جهت به نظر می‌آید ضرورت تداوم جلساتی مانند جلسه صبح یکشنبه احساس می‌شود، اگر چه فرصت نداریم و در ایام بودجه هستیم اما فکر می‌کنم باید یکی دو جلسه دیگر داشته باشیم تا به یک جمع‌بندی نهایی برسیم./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر