کد خبر: 127152
A

مجادله بین مجلس و دولت انقلابی بالا گرفت/ معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: کمیسیون تلفیق بودجه 130 هزار میلیارد پیشنهاد کرده تا سهام عدالت به مشمولان تأمین اجتماعی و ایثارگران واگذار شود اما چنین سهامی وجود ندارد و با دادن وعده به مردم و قانونی کردن آن نتیجه‌ای جز نارضایتی مشاهده نخواهیم کرد.

مجادله بین مجلس و دولت انقلابی بالا گرفت/ معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد

به گزارش دیده بان ایران، سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه و نماینده دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه پیشنهاد اعطای سهام عدالت به جاماندگان از سوی نماینده ایلام در مجلس و در مخالفت با آن اظهار داشت: درباره 130 هزار میلیارد از سال گذشته در این زمینه گفت‌وگو شده و مراحل قانونی در حال طی شدن است.

وی افزود: 75 هزار میلیارد نیز دولت در لایحه بودجه به این موضوع اختصاص داده است.

معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق بودجه نیز 130 هزار میلیارد پیشنهاد کرده تا سهام عدالت به مشمولان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و ایثارگران واگذار شود اما کسی درباره میزان سهام صحبت نمی‌کند.

پورمحمدی گفت: چنین سهامی وجود ندارد و با دادن وعده به مردم و قانونی کردن آن نتیجه‌ای جز نارضایتی مشاهده نخواهیم کرد لذا بهتر است تمام میزان سهام قابل واگذار مشخص و در یک سال برای آن تصمیم‌گیری شود. / فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر