کد خبر: 127494
A

انتصاب بانیان وضع موجود در وزارت صمت

در حالی که رئیس جمهور به صراحت از مدیران کشور خواسته بود از انتصاب بانیان وضع موجود خودداری کنند وزیر صمت در انتصابی تعجب بر انگیز یکی از مدیران مهم دولت روحانی را به سمت مدیرکل دفتر صنایع سلولوزی چاپ و نوشت افزار در معاونت صنایع عمومی منصوب کرد .

انتصاب بانیان وضع موجود در وزارت صمت

به گزارش دیده بان ایران؛ وزیر صمت در این حکم مونا ابروفراخ از چهره های اصلاح طلب شناخته شده گیلان که با پشتیبانی یکی از نمایندگان اصلاح طلب رشت به یکباره در سال ۹۳ از کارشناسی به معاونت فرمانداری و مدیرکلی استانداری ارتقا یافت را به عنوان مدیرکل در دولت مردمی سیزدهم منصوب کرد . ابرو فراخ که سالها در ستادهای چهره های اصلاح طلب گیلان فعالیت میکرد با استانداری مصطفی سالاری به یکباره پله های چند ساله را یک شبه طی کرد و ابتدا به عنوان دستیار حقوق شهروندی استاندار و سپس مشاور معاون سیاسی استاندار منصوب شد . او سپس با سالاری به تامین اجتماعی رفت و بدون سابقه و تحصیلات مرتبط ابتدا مدیرعامل شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی و سپس مدیرعامل هلدینگ سلولوزی شستا منصوب شد . سید پله های صعودی این چهره اصلاح طلب در دولت تدبیر و امید همواره محل سوال بود تا در دولت فعلی در حکمی تعجب برانگیز وی به مدیرکلی در وزارتخانه مهم صمت منصوب شد .

سوال اصلی اینجاست چه کسانی از وی حمایت میکنند که بر خلاف دستور رئیس جمهور وزیر صمت و معاون صنایع عمومی برای وی حکم مدیرکلی صادر میکنند؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر