کد خبر: 127581
A

چرا ترکیه را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

ترکیه پلی است بین آسیا و اروپا. به همین دلیل فرهنگ ها ، آیین ها و زبان های مختلفی در این کشور وجود دارد. علاوه بر این فرهنگ این کشور بسیار مشابه با ایران است به همین دلیل ادغام مهاجران ایرانی در ترکیه سریع تر صورت می گیرد.

چرا ترکیه را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

 دیده بان ایرانترکیه پلی است بین آسیا و اروپا. به همین دلیل فرهنگ ها ، آیین ها و زبان های مختلفی در این کشور وجود دارد. علاوه بر این فرهنگ این کشور بسیار مشابه با ایران است به همین دلیل ادغام مهاجران ایرانی در ترکیه سریع تر صورت می گیرد. این کشور همچنین از موقعیت مهم استراتژیک ، مزایای جغرافیایی ، ارزش تاریخی ، و رشد اقتصادی برخوردار است. به دلیل مزایای زندگی در ترکیه بسیاری از خارجی ها به سرمایه گذاری یا خرید ملک در این کشور علاقه مندند.

ارزش جغرافیایی و استراتژیک

موقعیت جغرافیایی و استراتژیک این کشور نسبت به بسیاری از کشورها ، به ویژه به دلیل وجود تنگه بسفر که به عنوان امتیاز مهمی برای ترکیه عمل می کند ، ارزش بیشتری دارد. ترکیه به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد، نقشی موثر در تجارت جهانی ایفا کرده است.

اقلیم و آب و هوا

ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی بین دریای مدیترانه ، دریای اژه ، دریای سیاه و دریای مرمره که از 3 طرف آن را احاطه کرده است ، از آب و هوای دریایی برخوردار است. در زمستان هوا معتدل و مطبوع است و در تابستان های می توان از گرما و آفتاب لذت برد. توریسم زمستانی و تابستانی به دلیل شرایط جوی مناسب تقریباً در همه جای کشور ترکیه توسعه یافته است. به جرات می توان گفت که آب و هوا و مجاوت دریا نقش بسیار مهمی در جذب گردشگران، خریداران ملک و مهاجران از سراسر جهان داشته است.

 

1

 

زیبایی و امکانات

دریاهای زیبا ، سواحل شنی و تمیز ، مسیرهای پیاده روی ساحلی ، جنگل های بکر ، دریاچه های طبیعی ، دره ها و آبشارهای زیبا و کوه های با شکوه همه از زیبایی های طبیعی بی نظیر ترکیه هستند. گردشگران زیادی برای دیدن این زیبایی بی نظیر از سراسر جهان به ترکیه می آیند. همچنین هتل های معروف ، مکان های تفریحی ، اماکن تاریخی ، مراکز فرهنگی ، رستوران های سنتی و مدرن به طور کلی با قیمت های مناسب ترسیم می شوند. امکانات رفاهی و سطح بهداشت، خدمات پزشکی، مدارس و دانشگاه های معتبر با رنکینگ بالای جهانی و مواردی از این قبیل ترکیه را به مکانی ایده آل برای زندگی تبدیل کرده است.

ساختار اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی

ترکیه پیشرفت های فناوری را در جهان دنبال می کند و اقتصاد خود را روز به روز تقویت می کند. در جایی که دولت سخت تلاش می کند تا رشد اقتصاد را تضمین کند ، شرکت های ترکیه ای شناخته شده در سطح بین المللی نشان می دهند که اقتصاد ترکیه روزانه به سرعت در حال رشد است. از سوی دیگر مایت دولت ترکیه از سرمایه گذاران و خریداران خارجی در کشور ، روند جذب سرمایه گذاری در ترکیه را تسهیل کرده است.

تحصیلات

ترکیه از امکانات تحصیلی بسیار خوبی برخوردار است. در این کشور مدارس دولتی، خصوصی و بین المللی متعددی وجود دارد که امکان تحصیل فرزندان مهاجران را به بهترین شکل فراهم می کند. دانشگاه های ترکیه از بهترین دانشگاه های جهان هستند و سالانه هزاران دانشجو از سراسر دنیا برای تحصیل در این دانشگاه ها اقدام می کنند.

 

 

2

نحوه دریافت شماره مالیات خارجی و افتتاح حساب بانکی در ترکیه

  • فرآیند سرمایه گذاری و دریافت گواهی انطباق از وزارتخانه یا سازمان دولتی مربوطه
  • جمع آوری و تهیه مدارک در اشکال قانونی مورد نیاز (آپوستیل، تصدیق، تشریفات کنسولی، قانونی سفارت، محضر، ترجمه رسمی و غیره)
  • درخواست مجوز اقامت سرمایه گذار
  • ارسال و پیگیری درخواست شهروندی ترکیه
  • دریافت گواهینامه شهروندی از اداره ثبت احوال و تابعیت
  • قرار ملاقات ها، گذرنامه و شناسنامه

 

خرید ملک با حداقل ارزش 250.000 دلار، اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه را بلافاصله پس از خرید به همراه دارد. برای ارائه مدارک، اطلاع از شرایط قانونی و مراحل انجام فعالیت ها، از مشاوره سرمایه گذاری در ترکیه تیم ما استفاده کنید.

علاوه بر اخذ تابعیت ترکیه برای کل خانواده، فضای زندگی ارزشمندی نیز دارید. املاک و مستغلات را با حداقل ارزش 250.000 دلار خریداری کنید، فوراً شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

3

 

 

سرمایه گذاری در ترکیه و تحلیل استاندارد های سرمایه گذاری

معمولا یکی از نگرانی های سرمایه گذاران در زمینه سرمایه گذاری در کشور های خارجی، امنیت سرمایه گذاری است. علاوه بر کسب سود بسیار مهم است که سرمایه اولیه نیز حفظ شود. یکی از استاندارد های سرمایه گذاری دوری از فساد است. متاسفانه سازمان های دولتی و خصوصی در ترکیه از فساد بالایی رنج می برند و رشوه دریافت می کنند. امنیت سرمایه گذاری در یک کشور را می توان از سیستم قضایی آن نیز تشخیص داد. بسیار مهم است که سیستم قضایی به دور از فساد باشد. متاسفانه میزان فساد در سیستم قضایی ترکیه بالا است و استقلال عمل ندارد.

با این حال ایران و ترکیه توافق نامه های دو جانبه تجاری امضا کرده اند که می تواند امنیت سرمایه گذاری شما را تا حدودی تضمین کند و سرمایه گذاری در ترکیه را تسهیل نماید. این توافق نامه ها عبارتند از:

•          توافق نامه ارتقاء و حفاظت از سرمایه گذاری

این توافق نامه با مشخص کردن استانداردهای تجاری، تضمین می کند که محیط مناسب اقتصادی برای سرمایه گذاران فراهم شود. این قرارداد تضمین می کند که اموال سرمایه گذار مصادره نشود مگر در موارد استثنایی که پس از طی مراحل قانونی ممکن است اموال سرمایه گذار برای منافع عمومی مصادره شود.

•          توافق نامه پیشگیری دوگانه مالیاتی

این توافق نامه تضمین می کند که مالیات تنها در یکی از دو کشور پرداخت شود و سرمایه گذار در هر دو کشور ترکیه و ایران ملزم به پرداخت مالیات نباشد.

برگرفته از وب سایت آریو گروپ https://fa.ariogroup-tr.com/

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر