کد خبر: 127614
A

تور ستاره های دنباله دار به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد+تصاویر

تور ستاره های دنباله دار به مناسبت دهه فجر با مجوز رسمی از هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران انجام شد. این برنامه با حضور جمعی از بنزسواران پایتخت‌ و جمشید جم خواننده محبوب کشورمان به عنوان مهمان ویژه در مسیر ولنجک به استان البرز برگزار شد.

تور ستاره های دنباله دار  به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد+تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرنوش بادرستانی در گزارشی نوشت؛ تور ستاره های دنباله دار  به مناسبت دهه فجر با مجوز رسمی از هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران انجام شد.

این برنامه با حضور جمعی از بنزسواران پایتخت‌ و جمشید جم خواننده محبوب کشورمان به عنوان مهمان ویژه در مسیر ولنجک به استان البرز برگزار شد.

در حاشیه مراسم گفتگویی درباره چگونگی شکل گیری و پیشبرد اهداف این گروه با شاهد غلامعلی، مسئول برگزاری همایش های کلوپ مرسدس بنز در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران انجام شد که در ادامه می خوانید:

‍‌ به عنوان اولین سوال،کلوپ بنزسواران پایتخت چگونه و چند سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است:

۷سال پیش اولین برنامه ما با ۶ خودرو بنز کلاسیک آغاز شد و در حال حاضر مجموع اعضای گروه به هزار و ۱۷۰ صاحب خودرو بنز کلاسیک رسیده است که به صورت متوالی و هرساله از این قبیل برنامه ها برگزار شده است.

 آیا برنامه ها زیر پوشش و حمایت سازمانی برگزار می شوند؟

بله زیر نظر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران 

هدف و انگیزه تشکیل گروه بنزسواران پایتخت چه بوده است؟

هدف و انگیزه، بیشتر علاقه صاحبان بنز به خودروهایشان در جهت زنده نگهداشتن بنزهای کلاسیک بوده است،همچنین این گونه مراسمات با تعامل و تبادل اطلاعات درباره خودروها، باعث حفظ و نگهداری هرچه بهتر از آنها می شود.

 آیا محدودیتی برای شرکت خودروهای بنز در این گروه وجود دارد؟

خیر در این خصوص محدودیتی از نظر سن‌ خودرو وجود ندارد و خودرو بنز کلاسیک در هر رده سنی میتواند شرکت کند.

در این برنامه چند خودرو شرکت کردند؟

به دلیل شرایط و محدودیت های کرونایی به ۲۷خودرو اکتفا کردیم،که این خودرو ها شامل خودروهای تولید سال ۱۹۶۴ تا سال ۲۰۱۲ بودند.

این برنامه از ولنجک آغاز شد و ستاره های دنباله دار با نهایت سرعت ۶۵کیلومتر به همراه هم حرکت کردند و در طول مسیر زیبایی چشم نوازی ایجاد کردند و در سه راه عظیمیه کرج پس از‌ موسیقی زنده و صرف نهار برای شرکت کنندگان به پایان رسید.

 لازم به ذکر است که موسیقی زنده توسط دایی آقای شاهد غلامعلی،خواننده مطرح کشورمان آقای جمشید جم قطعه یار دبستانی من اجرا شد.

20220204_133707

IMG_6988

 

IMG_6974

حرف آخر 

تشکر میکنم از آقای مهرداد همتیان ریاست محترم هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران همچنین قدردان زحمات آقای هادی علوی مسئول کلوپ کلاسیک هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران هستیم.

و تشکر فراوان دارم از اسپانسر برنامه آقای مسعود میرزایی مدیریت تعمیرگاه ژرمن سرویس ایران که در این‌ تور ما را یاری رساندند.

IMG_7119

IMG_6945

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر