کد خبر: 12794
A

نوبخت : توسعه جزایر هرمزگان از اولویت های دولت است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع مردم جزیره هرمز گفت : توسعه جزایر از اولویت های دولت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه دریا محور است.

نوبخت : توسعه جزایر هرمزگان از اولویت های دولت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدباقر نوبخت به همراه استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان امروز پنجشنبه از جزیره هرمز در آب های خلیج فارس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازدید معاون رئیس جمهور و استاندار هرمزگان ضمن حضور در جمع مردم جزیره هرمز از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

نوبخت با اشاره به برنامه های دولت برای توسعه جزایر هرمزگان و رفع مشکلات آنها، بیان داشت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدگی و توسعه جزایر هرمزگان هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این بازدید تصریح کرد : در بازدید امروز از جزیره هرمز مقرر شد برای مرمت و احیای قلعه پرتغالی ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره بودجه مورد نیاز را اختصاص دهیم.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه از هرگامی برای کاستن از مشکلات مردم و توسعه این مناطق حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: برای رفع سایر مشکلات مردم جزیره هرمز براساس اولویت بندی هایی که صورت می گیرد، اقدام خواهیم کرد.


منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر