کد خبر: 128347
A

یک انتصاب پر سروصدا در هلدینگ نفت و گاز پارسیان؛ ورود مجلس به ماجرای انتصاب دوست زنگنه در دولت رئیسی

نماینده مردم خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه در یک هلدینگ نفتی و گازی دوباره یکی از دوستان آقای بیژن زنگنه مسئولیت می‌گیرد قابل تحمل نیست. مجلس به طور جد به مسئله انتصابات در هلدینگ نفت و گاز پارسیان ورود خواهد کرد.

یک انتصاب پر سروصدا در هلدینگ نفت و گاز پارسیان؛ ورود مجلس به ماجرای انتصاب دوست زنگنه در دولت رئیسی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «مرتضی محمودوند» نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به اینکه همه باید برای موفقیت دولت رئیسی تلاش کنند، به برنا گفت: فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و باید بدون هیچ ملاحظه‌ای از مدیران بلندپایه و میانی در جهت رفع مشکلات کشور و مردم مطالبه کرد.

وی با اشاره به برخی کاستی‌ها در زمان بیژن زنگنه وزیر نفت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: نفت در زمان زنگنه کم و کاستی‌های زیادی را تجربه کرد و اتخاذ برخی تصمیمات در راس وزارت نفت هیچ گونه همخوانی با  تحریم‌هایی که دشمنان در حوزه نفتی وضع کردند، نداشت.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ تحریم، دلسوزان پاکدست و کاربلدی در حوزه نفت وجود داشتند که بدون هیچ منتیبه اقتصاد کشور کمک می‌کردند اما برخی‌ها در وزارت نفت به جای اینکه به سمت انان دست یاری دهند، سنگ‌اندازی کردندو حتی آنان را ناجوانمردانه کنار گذاشتند.

محمودوند با اشاره به این سخن رئیس جمهور که نباید از مسببان وضع موجود در امور مدیریتی کشور استفاده کرد، گفت: ما انتظار داریم وزرا، معاونان و مدیران دولتی سخن رئیس جمهور در این خصوص را فصل الخطاب بدانند و در همین جهت گام بردارند اما متاسفانه انتصابات دقیقا عکس دستور رئیس جمهور است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر