کد خبر: 128363
A

سخنگوی کمیسیون تلفیق: پیرو بیانات مقام معظم رهبری، بودجه جهاد تبیین حذف می‌شود

«رحیم زارع»، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱: خط قرمز ما بیانات رهبری است. تبیین نعمت‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم، همه ماموریت داریم تا به نظام و ارزش‌های آن خدمت کنیم، پیرو بیانات مقام معظم رهبری خدمت و تبیین دستاورد های انقلاب نیاز به پول هنگفت ندارد

سخنگوی کمیسیون تلفیق: پیرو بیانات مقام معظم رهبری، بودجه جهاد تبیین حذف می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجلس در اقدامی کم سابقه در تدوین بودجه پس از تذکر آیت الله خامنه ای، تصمیم به حذف مصوبه خود گرفت. این اقدام بدون تشکیل جلسه، از سوی یک نماینده اعلام شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ «رحیم زارع»، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، با اشاره «بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه بودجه سنگین برای جهاد تبیین یک کار غلط است» به برنا گفت: مجلس بودجه‌ای که به جهاد تبیین اختصاص داده شده را حذف خواهد کرد و این رقم صرف حوزه کسب و کار و معیشت مردم و حوزه های فرهنگی که دستاورد های خوبی را می‌تواند برای کشور به ارمغان آورد ، خواهد شد.

رحیم زارع در ادامه با بیان این جمله که «خط قرمز ما بیانات رهبری است» مطرح کرد:تبیین نعمت‌های انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم، همه ماموریت داریم تا به نظام و ارزش‌های آن خدمت کنیم،  پیرو بیانات مقام معظم رهبری خدمت و تبیین دستاورد های انقلاب نیاز به پول هنگفت ندارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مطرح کرد: تخصیص بودجه به جهاد تبیین نظر کمیسیون تلفیق نبود، این موضوع در صحن مجلس توسط نمایندگان پیشنهاد شد و نهایتا به تصویب رسید. قطعا با نظر رئیس مجلس و سایر نمایندگان بودجه جهاد تبیین حذف خواهد شد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر