کد خبر: 128469
A

پشتیبانی شبکه و نحوه ی کانفیگ و تنظیمات اکسس پوینت های TP-Link در حالت Repeater

در حالت Repeater ، دامنه یک شبکه Wi-Fi موجود گسترش می یابد. این حالت زمانی مناسب است که در مکانی با سیگنال بی سیم ضعیف قرار دارید و می خواهید طیف وسیعی از سیگنال های بی سیم را در کل خانه یا محل کار خود داشته باشید.

پشتیبانی شبکه و نحوه ی کانفیگ و تنظیمات اکسس پوینت های TP-Link در حالت Repeater

دیده بان ایران- در حالت Repeater ، دامنه یک شبکه Wi-Fi موجود گسترش می یابد. این حالت زمانی مناسب است که در مکانی با سیگنال بی سیم ضعیف قرار دارید و می خواهید طیف وسیعی از سیگنال های بی سیم را در کل خانه یا محل کار خود داشته باشید.

 

وارد سیستم مدیریت دسترسی Access Point شوید.

در اینجا TL-WA901ND را به عنوان نمونه در نظر می گیریم.

  1. به Quick Setup بروید و برای شروع بر روی Next کلیک کنید.

  2. اگر می خواهید حساب کاربری خود را تغییر دهید ، YES را کلیک کنید. سپس نام کاربری و رمزعبور قدیمی خود و سپس نام کاربری و رمزعبور جدید خود را وارد کنید. در غیر این صورت ، روی Next کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید.

 

 

 

 

۴. operation mode را Repeater انتخاب کنید. روی Next کلیک کنید

 

1

 

۵- Universal Repeater یا WDS Repeater را انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید که AP میزبان شما از WDS پشتیبانی می کند ، توصیه می کنیم Universal Repeater را انتخاب کنید.

 

۶.برای یافتن شبکه میزبان خود ، بر روی Survey کلیک کنید و روی Connect کلیک کنید. رمزعبور شبکه میزبان را در قسمت Wireless Password وارد کرده و سپس بر روی Next کلیک کنید.

 

۷. نوع دسترسی به شبکه LAN را انتخاب کنید (در حالت smart کارت شبکه دستگاه از شبکه بالادستی IP میگیرد و در حالت Static میتوانید IP داخواه خود را از رنج شبکه خود بر روی دستگاه ست نمایید) و سپس بر روی Next کلیک کنید.

۸. برای تکمیل پیکربندی ، روی Finish کلیک کنید.

 

2

 

۹.  دستگاه اکسس پوینت را در مابین AP میزبان خود و نقطه با سیگنال ضعیف Wi-Fi قرار دهید .پس از اتصال به شبکه ، Range Extender همان نام و رمز عبور شبکه را با شبکه میزبان شما به اشتراک می گذارد.برای تست ارتباط می توانید پس از اتصال به دستگاه و تقویت سیگنال در محل نقطه کور از شبکه داخلی یا اینترنت پینگ بگیرید.در صورتی که سیگنال قوی باشد به معنی برقراری ارتباط است و پینگ شبکه داخلی و سرویس ها باید وجود داشته باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر