کد خبر: 128921
A

راهنمای حرفه ای استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

دون هیچگونه توضیحی اضافه، قرار است نکات لازم برای حرفه ای شدن در به کارگیری اسنایپر در بازی پابجی موبایل را در این مطلب آموزش خواهیم دید.

راهنمای حرفه ای استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

دیده بان ایران- بدون هیچگونه توضیحی اضافه، قرار است نکات لازم برای حرفه ای شدن در به کارگیری اسنایپر در بازی پابجی موبایل را در این مطلب آموزش خواهیم دید. با ما همراه باشید تا علاوه بر استفاده از اسنایپر، در روش های کسب یوسی پابجی نیز مانند حرفه ای ها عمل کنید.

1

8 ترفند حرفه ای برای استفاده از اسنایپر در پابجی

1) بازی بر روی نقشه MIRAMAR

میرامار به دلیل این که منطقه ای بیابانی و مملوء از کوه و دره است، جزء ایده آل ترین نقشه ها برای تیراندازی محسوب می شود. مرتفع بودن برخی مناظر کوهستانی باعث شده علاوه بر حرکت به سمت بالا، وسعت دید عالی داشته باشید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این نقشه برای استفاده از اسنایپر در بازی پابجی، نقاط کم موجود بر روی نقشه جهت استتار دشمن است که منظره های خشک و وسیع میرامار عامل آن است.

 

2) کاهش میزان حساسیت دوربین

با کاهش 10 درصدی حساسیت دوربین در اسکوپ های x6 و x8 می توانید حرکت را به صورت بسیار جزئی تنظیم نمایید و هدف دقیق تری را برای این دامنه ها انتخاب نمایید. در صورت بالا بودن حساسیت دوربین ها، تغییر دامنه در زمینه هدف گیری دشمنان شدت می یاابد؛ بدین منظور کافی است با دکمه تنظیمات در صفحه اصلی بازی، میزان حساسیت را کاهش دهید.

2

3) تمرکز بر ایردراپ ها

بازیکنان PUBG اغلب با حرکت به سوی ایردراپ ها در پی کسب قوی ترین اسلحه ها هستند که شما با استفاده از اسنایپر به صورت حرفه ای می توانید آن ها را از پشت غافلگیر کنید.

4) انتخاب محلی مناسب برای فرود

به دلیل عدم سادگی پیدا شدن اسنایپر Attachments های آن در بازی پابجی، بهتر است مکانی مناسب را برای فرود انتخاب کنید؛ از این رو مناطق نظامی با برخورداری از 98K، M24، AWM، 4X Scopes و 8X Scopes بهترین گزینه برای فرود هستند.

5) تجهیزات لازم یک تک تیرانداز ماهر

اسنایپر در بازی پابجی بدون تجهیزات، هیچ کاربردی نداشته که بدین منظور همراه داشتن این امکانات ضروری است:

  • اسکوپ دور برد برای ضربه زدن به دشمن

  • انتخاب هوشمندانه محدوده، برای مثال مفید بودن محدوده  8X برای عملکرد دوربرد

  • استفاده از  Suppressor و Cheek Pad برای مخفی کاری

6) انتخاب AMW

با برداشتن AMW به عنوان بهترین اسنایپر در بازی پابجی، کشتن بازیکنان با کلاه ایمنی سطح 3 امکان پذیر می شود. سعی کنید در اولین فرصت پیش رو، این اسنایپر و مقداری مهمات را به دست آورید و در صورتی که نتوانستید بیابید، دو اسلحه دیگر نیز کاربردی مناسب دارند که شامل موارد زیر است:

3

  •   24Mبه عنوان بهترین سلاح تک تیر انداز در خارج ایردراپ به دلیل میزان زیاد کاربرد و آسیب رسانی

  • Kar98K

در صورت عدم دستیابی به یک اسلحه تک تیرانداز، انجام تیراندازی میان برد را با چند اسلحه تهاجمی پیشنهاد می کنیم. برای مثال اتصال اسکوپ  6X با AKM به عنوان یک تفنگ هجومی، میزان آسیب رسانی بالایی دارد. همچنین اگر تک تیرانداز دارید گرفتن AKM ها آسان بوده و حمل آن به عنوان اسلحه ثانویه ارزشمند است.

7) آنالیز افت گلوله

تجزیه و تحلیل افت گلوله، یکی از حیاتی ترین جنبه های تیراندازی می باشد که در هر موقعیت، باید نکاتی را در نظر بگیرید:

  • شلیک در موقعیتی جلوتر از دشمن در حال حرکت به دلیل بازه زمانی حرکت گلوله

  • برای دشمن قرار گرفته در محلی دور، شلیک در محلی بالاتر از سر آن ها به علت جاذبه زمین

8) در نظر گیری موقعیت عالی

به دلیل اهمیت موقعیت مکانی بهتر است، مکانی را در نظر بگیرید که خط دید بالا تری را برای شما فراهم می کند و بدین ترتیب اسکن منطقه ای وسیع تر و گرفتن عکس هایی بهتر امکان پذیر می شود. همچنین موقعیت بدنی شما در استفاده از اسنایپر حائز اهمیت بوده، به گونه ای که خمیده بودن شما در هنگام استفاده از اسنایپر، آزادی حرکت را به همراه دارد.

روش های کسب یوسی پابجی

برای به دست آوردن یوسی پابجی به عنوان پول مخصوص بازی، می توانید از دو روش رایگان و پرداخت پول واقعی اقدام کنید. راهکار های پیشنهادی در هر یک از روش ها به شکل زیر است:

الف) روش های به دست آوردن یوسی پابجی به صورت رایگان

  • دریافت اعتبار گوگل پلی با پاسخ به Surway ها: با نصب برنامه Google Opinion Rewards و کسب اعتبار به اندازه کافی، می توانید با مراجعه به قسمت خرید یوسی و انتخاب Google Play balance به عنوان شیوه پرداخت، با توجه به میزان اعتبار خود؛ یوسی خریداری نمایید.

  • کاربرد گیفت کارت: با نصب نرم افزار یا وب سایت هایی مانند AppKarma می توانید گیفت کارت هایی را دریافت و یوسی پابجی رایگان را از این شیوه تهیه نمایید.

  • حضور در رقابت های الیت رویال پس: با شرکت در این رقابت ها، برای ورود مقداری از یوسی خود را از دست خواهید داد، اما اگر بتوانید رقبا را شکست دهید؛ میزان یوسی زیادی را دریافت خواهید کرد.

ب) راهکار های خرید یوسی پابجی با پرداخت پول

  • شارژ مستقیم: ID اکانت خود را در اختیار فروشنده می گذارید.

  • امکان شارژ به صورت دستی: در این شیوه نیازی به دادن ID اکانت به فروشنده ندارید.

4

 

بنابراین استفاده حرفه ای از اسنایپر در بازی پابجی نیازمند رعایت اصولی است که چند نکته مهم و کاربردی را بیان کردیم و از موارد دیگر می توان به این راهکار ها اشاره کرد:

  • شناسایی و زیر نظر گرفتن دشمنان

  • استتار

  • در زمان استفاده از اسنایپر در حال حرکت باشید

  • بازی در حالت آموزشی تک تیراندازی

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر