کد خبر: 129510
A

چگونه دستگاه لیزر خانگی مناسب انتخاب کنیم؟

آیا شما هم از کسانی هستید که مرتبا برای رفع موهای زائد خود به کلینک‌های زیبایی می‌روید؟

چگونه دستگاه لیزر خانگی مناسب انتخاب کنیم؟

دیده بان ایران- آیا شما هم از کسانی هستید که مرتبا برای رفع موهای زائد خود به کلینک‌های زیبایی می‌روید؟ اگر من جمله این افراد محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنم که حتما مطلب ما را تا اخر دنبال کنید. چراکه می‌خواهیم به شما دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را معرفی کنیم. پس با همراه باشید.

1

معرفی دستگاه لیزر خانگی

شاید به دو دهه هم نمی‌رسد که دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد آمده است.بنابراین هنوز هم کسانی هستند که با دستگاه‌های لیزر موهای زائد آشنایی چندانی ندارند. اما حالا با وجود این عدم آشنایی افراد، در این مدت دستگاه لیزر خانگی هم اختراع شده است!

لیزر خانگی یک دستگاه مشابه با لیزر‌های کلینیک‌ها است که البته با آن قدرت دستگاه‌های کلینیکی کار نمی‌کند. حالا شاید با خود بگوئید که این عدم قدرت دستگاه‌ها فایده دستگاه را از بین می‌برد! چراکه با خود می‌اندیشید که حتی قوی ترین دستگاه‌های کلینیک‌ها هم نمی‌تواند روی بسیاری از موهای زائد ما تاثیر بگذارد، پس دستگاه با قدرت کمتر به هیچ وجه اثر گذاری ندارد!

در پاسخ فکر شما باید بگوئیم که بله درست که دستگاه‌های با قدرت کمتر موهای کمتری را بر می‌دارند؛  اما آیا تا به حال به این موضوع هم فکر کرده‌اید که با قدرت کمتر دستگاه شما از آسیب‌های پوستی احتمالی هم در امان می‌مانید! خب تازه این یکی از موارد فایده دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بود. از دیگر مزایای لوازم شخصی برقی عدم نیاز به مراجعه مداوم نزد کلینیک‌های زیبایی است. چراکه خودتان در خانه لیزر موهای زائد را انجام می‌دهید.

لبته موارد فوق تنها دو مورد از فواید لیزر خانگی بود. برای همین در ادامه شما را با فواید و البته عیوب این دستگاه بیشتر آشنا می‌کنیم. بعد از آشنایی اگر تصمیم گرفتید که خرید لیزر خانگی را درپیش بگیرید، باز هم به مطلب ما مراجعه کنید. چراکه در این ما مطلب درباره چگونگی یک انتخاب درست برای خرید لوازم شخصی برقی نیز سخن می‌گوییم.

چگونه یک خرید ایده آل داشته باشیم؟

2

الآن می‌خواهیم به شما بگوئیم اگر تصمیم به خرید دستگاه لیزر خانگی و یا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی داشتید، چگونه یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

اولین نکته‌ای که همه ما باید برای خرید توجه داشته باشیم، بودجه ما برای خرید است. همه می‌دانیم که اوضاع اقتصادی جامعه تعریفی نیست. پس خرید یک دستگاه ایده آل و مناسب با بودجه، از مواردی است که اگر قبل از فهمیدن قیمت بخواهیم در پیش بگیریم، کار عقلانی را در پیش نگرفتیم. این نکته را باید بدانید که واقعیت بر این است که دستگاه‌های لیزر خانگی با قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند. به تبع شما با قیمت بالاتر جنس بهتری را هم می‌توانید برای خود پیدا کنید. پس قیمت جنس را از یاد نبرید.

دومین نکته برای خرید، دانستن دقیق رنگ مو و پوست خود است. باید بدانید که هر گونه لوازم شخصی برقی برای نوع و رنگ پوست و مویِ خاصی مناسب است. پس با هر رنگ پوست و مویی نمی‌شود هر وسیله‌ای را استفاده کرد.

سومین عاملی که باید به یاد داشته باشید، قدرت دستگاه است. خب به طور قطع هر دستگاهی نمی‌تواند موهای زائد را به طور قطع بردارد و نیاز به دستگاهی نسبتا قوی است. البته همان طور که در ابتدا هم اشاره کردیم حتی بهترین دستگاه‌های خانگی هم نمی‌تواند جایگزین دستگاه‌های کلینیک‌ها شود. اما این قدرت پایین دستگاه مزایایی مثل عدم آسیب پوستی را نیز در بردارد.

چهارم عاملی که باید به یاد داشته باشید، سیستم شارژ باتری دستگاه است. سیستم شارژ باتری دستگاه اگر قوی نباشد، شما باید مرتب دستتان به شارژ دستگاه بند باشد. علاوه بر این دستگاه‌های لیزر به دو نوع برقی و شارژی تقسیم بندی می‌شوند که با توجه به نیاز خود باید آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

آخرین موردی که حتما در هنگام خرید باید به یاد داشته باشید نوع دستگاهی است که می‌‌خواهید خریداری کنید. برخی از لوازم شخصی خانگی به شکلی طرح شده‌اند که شما گاهی مجبور می‌شوید برای نقاط مختلف بدن، دستگاه‌های متفاوتی خریداری کنید. برای مثال شما همیشه نمی‌ توانید دستگاهی که برای لیزر استفاده می‌کنید را برای پاهای خود هم به کار ببرید. علاوه بر این بسیاری از دستگاه‌ها مثل همین دستگاه لیزر،  از لوازم شخصی برقی محسوب می‌شوند. پس در خرید آن‌ها باید دقت لازم را در بر گیرید.

آشنایی با معایب و مزایای دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

3

خرید هر نوع لوازم شخصی برقی، نهایتا با مزایا و معایب زیادی همراه است. از معایب اصلی دستگاه لیزر موهای زائد خانگی این هست که این دستگاه نمی‌تواند به سرعت روی رفع موهای زائد اثر بگذارد و نیاز است که مدت طولانی صرف شود تا دستگاه بالاخره موها را از ریشه از بین ببرد. در ضمن کم بودن قدرت دستگاه که در سرعت پایین عملکرد لیزر نیز موثر است را باید در نظر داشته باشید.

دو مورد فوق، عیوب این دستگاه بودند. مزایای این دستگاه نیز بسیار است. اولین مزیت این دستگاه هم عدم اثر مخرب آن بر روی پوست محسوب می‌شود. در واقع شما با خرید این دستگاه دیگر نیازی نیست که نگران سوزش پوست خود باشید. علاوه براین از بهداشتی بودن دستگاه هم خیالتان راحت هست. در ضمن با یک حساب کلی می‌توانید ‌فهمید که از نظر اقتصادی هم این خرید برایتان به صرفه‌تر تمام می‌شود.

پس با وجود مزایای فوق، نکته‌ای که پی می‌بریم فهمیدن به صرفه بودن خرید لوازم شخصی برقی مثل دستگاه‌ لیزر موهای زائد خانگی نسبت به کلینیکی آن است. یعنی شما هزینه‌ها را همراه با بهداشت و هزینه رفت و آمد تا محل کلینیک بررسی کنید متوجه مقرون بودن خرید لوازم شخصی برقی می‌شوید.

خرید اینترنتی لیزر موهای زائد خانگی

بعد از اینکه با مزایا و معایب دستگاه لیزر خانگی آشنا شدید،نیاز است که به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل گام اول خرید بروید و انواع مختلف لیزرهای حانگی را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی که در این فروشگاه معرفی شده اند، دارای ضمانتنامه و گارانتی معتبر هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر