کد خبر: 129521
A

حمایت رسمی بانک های دولتی و خصوصی از جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

سعید اتحادی، دبیر هشتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من» گفت: «جشنواره سالانه بانک محبوب من جشنواره ای مردمی است که با هدف شناخت و معرفی بهترین بانک از دیدگاه مردم به صورت سالانه برگزار می شود.

حمایت رسمی بانک های دولتی و خصوصی از جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

به گزارش پایگاه خبری دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره کشوری «بانک محبوب من»، همزمان به آغاز به کار برنامه ­های اجرایی هشتمین دوره این جشنواره، پس از بررسی و مذاکرات مورد نظر، تا ابتدای فروردین ماه 1401، تعداد 6 بانک با حضور رسمی درجشنواره موافقت کردند.

سعید اتحادی، دبیر هشتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من»، در این خصوص گفت: «جشنواره سالانه بانک محبوب من جشنواره ای مردمی است که با هدف شناخت و معرفی بهترین بانک از دیدگاه مردم به صورت سالانه برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: «امسال نیز به روال سال های گذشته، پس از اتمام نظرسنجی، گزارش اختصاصی مربوط به هر بانک با توجه به پاسخ شرکت­کنندگان، برای بانک­هایی که به صورت رسمی در جشنواره شرکت کرده اند، ارسال می گردد. این گزارش شامل اطلاعات دموگرافیک شرکت کنندگان، دلایل انتخاب هر بانک از نگاه کاربران، شناسایی کانال­های ارتباطی موثر، بررسی تخصصی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک، تصویر ذهنی مشتریان نسبت به بانک و ... است. از این رو بانک­ها در تلاش هستند تا با حضور رسمی در این جشنواره، گزارش جامع اختصاصی مربوط به خود را دریافت کرده و بتوانند جایگاه بهتری برای خود از نگاه نگاه مشتریان ایجاد کنند.

اتحادی در همین رابطه افزود: «براساس مذاکرات صورت گرفته، تا انتهای فروردین ماه، 6 بانک کشاورزی،  سپه، قرض الحسنه رسالت، سامان، شهر و گردشگری حضور خود را در این جشنواره اعلام کرده اند. مذاکرات با سایر بانک ها در این رابطه نیز ادامه داشته و پیش بینی می شود دور هشتم جشنواره با حضور بیش از 18 بانک و 200 هزار شرکت کننده، همراه باشد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر