کد خبر: 130163
A

اعانه ۱۵۰هزارتومانی دولت به مردم به مناسبت ماه رمضان/ با ۱۵۰هزارتومان چه می توان خرید؟

بر اساس خبر رسانه ها یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ یک‌میلیون و پانصدهزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب سرپرستان ۱۱ میلیون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

اعانه ۱۵۰هزارتومانی دولت به مردم به مناسبت ماه رمضان/ با ۱۵۰هزارتومان چه می توان خرید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ با دستور رئیس‌جمهور و به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ یک‌میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب بیش از ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر این اساس یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ یک‌میلیون و پانصدهزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب سرپرستان ۱۱ میلیون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش ساعت 24 جمعه 26 فروردین‌ماه 1401 یارانه یک‌میلیون و 500 هزار ریالی کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالباً از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد و همچنین اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت کاهش فقر مطلق در جامعه به‌ویژه حمایت از خانوارهای فاقد یا با درآمد کم این مبلغ پرداخت می‌شود.

گفتنی است پیش از این از ابتدای دولت سیزدهم، یارانه کمک معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و با درآمد کم در دو مرحله و در مناسبت‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و عید باستانی نوروز به دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت شده است.

بنابرگزارش دیده بان ایران این 150 هزارتومان در حالی از سوی دولت به حساب سرپرست خانوار واریز می شود که قیمت گوشت به کیلویی 230 هزارتومان و خرما به بسته نزدیک 80 هزارتومان و ... رسیده است.

به نظر شما با این مبلغ چه می توان کرد؟ نظر خود را می توانید در زیر این مطلب بنویسید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر