کد خبر: 130393
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران تشریح شد:

انتقاد شدید رییس اتحادیه املاک به خبرگزاری وابسته به صداوسیما/ قلی‌خسروی: بنده اصلاً نگفتم بازار مسکن آرام است/ دولتِ رئیسی علی رغم شعارهایش هنوز به وعده ساخت مسکن عمل نکرده/ مشخص نیست این مملکت براساس چه سیاستی اداره می‌شود!

مصطفی قلی‌خسروی، رئیس اتحادیه املاک می گوید: مشخص نیست این مملکت براساس چه سیاستی اداره می‌شود! تا کی این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد؟! هر چقدر ما سعی می‌کنیم که مقداری از التهاب بازارمسکن را کم کنیم اما آقایان با یک دستور همه تلاش‌های ما را بی اثر می‌کنند!

انتقاد شدید رییس اتحادیه املاک به خبرگزاری وابسته به صداوسیما/ قلی‌خسروی: بنده اصلاً نگفتم بازار مسکن آرام است/ دولتِ رئیسی علی رغم شعارهایش هنوز به وعده ساخت مسکن عمل نکرده/ مشخص نیست این مملکت براساس چه سیاستی اداره می‌شود!

به گزارش دیده‌بان ایران، روز گذشته باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما به نقل از رییس اتحادیه املاک تهران خبری را مبنی بر آرام بودن بازار مسکن و عدم افزایش قیمت ها منتشر کرد که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

 مصطفی قلی‌خسروی، رئیس اتحادیه املاک ضمن تکذیب خبر منتشر شده توسط رسانه وابسته به صداوسیما به خبرنگار سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده اصلاً نگفتم که به‌طور کلی بازار مسکن آرام است. صحبت بنده این بود که هنوز ستاد ملی کرونا هیچکدام از دستورالعمل‌هایش مبنی بر عدم افزایش اجاره بها توسط مالکان را لغو نکرده است.

وی افزود: من فقط گفتم ستاد مقابله با کرونا هنوز دستورش را لغو نکرده است! بنده اظهار کردم که در حال حاضر فصل بازار اجاره نیست!

خسروی با گلایه از رسانه هایی که این خبر را به نقل از او منتشر کرده، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا رسانه های رسمی بدین شکل صحبت‌های من را وارونه انعکاس داده است.

رئیس اتحادیه املاک اظهار کرد: چرا برخی از رسانه ها فقط قصد درست کرد ن جنجال و شایعه را دارند؟! بنده تایید کردم که چون الان فصل اجاره نیست مقداری بازار نسبت به مهر و آبان آرام‌تر است.

خسروی در واکنش به بازار ملتهب مسکنگفت: قضیه این است که آقایان بر دامن ما آتش روشن می‌کنند! جالب است در اسفندماه که به نسبت یک بازار آرامی داشتیم اما بانک مرکزی بدون هیچ دلیلی در فروردین ماه اعلام کرد که 6/2 درصد خانه گران شد! ما چه کاری از دستمان بر می‌آید؟!

رئیس اتحادیه املاک ایران با انتقاد از شورای نگهبان به دلیل تایید بودجه ای که بار تورمی دارد گفت: آقایان شورای نگهبان صبح از خواب بیدار می‌شوند و دستور افزایش 8 درصدی اجناس و املاک را می‌دهند!

او اضافه کرد: مشخص نیست این مملکت براساس چه سیاستی اداره می‌شود! تا کی این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد؟! هر چقدر ما سعی می‌کنیم که مقداری از التهاب بازارمسکن را کم کنیم اما آقایان با یک دستور همه تلاش‌های ما را بی اثر می‌کنند!

وی با انتقاد شدید به مسئولان خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی ما خطرناک‌تر از دشمنان خارجی‌اند! این افراد هستند که مملکت را دچار مشکل کرده‌اند! دولت گذشته یک واحد مسکن هم نساخت و جالب این است که به این کرده خودش افتخار هم می‌کرد!

خسروی افزود: همه مسئولان دوست دارند که مردم را ناامید و عصبی کنند.  اعتقاد بنده با توجه به تسهیلات و مسکن ملی‌ که دولت در نظر دارد استارت بزند، آینده بازار مسکن امیدوارکننده خواهد بود اما اگر این تصمیم هم مانند دیگر تصمیم ها در حد شعار باقی بماند شاهد افزایش تقاضا و کاهش عرضه خواهیم بودف بنابراین قیمت مسکن افزایش پیدا می کند تا همین امروز دولت سیزدهم علی رغم وعده ها ساخت مسکن را آغاز نکرده، امیدوارم در ماه ها و سال های آینده دولتمردان متوجه انتظار تورمی که در بازار ایجاد کرده اند،  باشند. 

 

منبع: سایت دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر