کد خبر: 130429
A

نماینده مجلس: سونامی گرانی در کشور راه افتاده است/ در بازار مسکن هر کسی «اجاره» را هر چه قدر بخواهد بالا می برد

نماینده مردم خدابنده درمجلس گفت: 30 میلیون اجاره نشین در بازار مسکن دچار مشکل هستند و مدیریت بازار مشخص نیست و هر کس اجاره را به اراده خودش بالا می برد.

نماینده مجلس: سونامی گرانی در کشور راه افتاده است/ در بازار مسکن هر کسی «اجاره» را هر چه قدر بخواهد بالا می برد

به گزارش دیده بان ایران؛  سید البرز حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه 28 فروردین) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: موضوعی که این روزها به شدت مردم را آزاد می دهد افزایش قیمت هاست؛ یک سونامی گرانی در موضوع اقلام خوراکی رخ داده است و گویا هیچ کس اصلاً به فکر اقشار آسیب پذیر نیست.

نماینده مردم خدابنده در مجلس خاطر نشان کرد: طبق آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران اعلام کرده است، نرخ تورخ بین کالاهای خوراکی و غیر خوراکی در سال های اخیر خیلی معنادار است؛ تبعات منفی این افزایش قیمت ها بیشتر پای دهک های کم درآمد را گرفته است. 

حسینی در تذکری به رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: یک جنس در چندین فروشگاه با قیمت های متفاوت ارائه می شود که انتظار می رود، دولت باید حوزه نظارت را مد نظر قرار دهد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بازار اجاره نشین ها رها شده است، تصریح کرد: 30 میلیون اجاره نشین در بازار مسکن دچار مشکل هستند و مدیریت بازار مشخص نیست و هر کس اجاره را به اراده خودش بالا می برد که مردم به شدت در معرض خطر هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر