کد خبر: 130779
A

واکنش آذری جهرمی به ممنوعیت واردات آیفون: درمورد تعالیم کمونیستی نظری ندارم!

آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبری درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون به دلیل آمریکایی بودن آن نوشت: به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان. البته ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم

واکنش آذری جهرمی به ممنوعیت واردات آیفون: درمورد تعالیم کمونیستی نظری ندارم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبری درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون به دلیل آمریکایی بودن آن نوشت:  ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم.

وی در مطلبی در این باره نوشت: گفته‌اند چون آیفون آمریکایی است باید جلوی واردات آن را گرفت!

باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند. از ریزپردازنده‌ها تا سیستم عامل!

به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان.

البته ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم.

پ.ن: موافقم که تولید گوشی در کشور، حتی اگر مونتاژ باشد، تقویت شود. اما این ممنوعیت‌ها برای تولیدکننده‌ی داخلی هم مضر است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر