کد خبر: 130783
A
با حکم پرویز فلاح؛

باجلان معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان شد

با حکم سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان مجید باجلان معاون برنامه ریزی و امور مجامع شد.


باجلان معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با حکم سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان مجید باجلان معاون برنامه ریزی و امور مجامع شد.

با حکم سید پرویز فتاح، مجید باجلان به عنوان معاون برنامه ریزی و امور مجامع  بنیاد مستضعفان منصوب شد.

متن حکم انتصاب وی از سوی رئیس بنیاد مستضعفان به شرح زیر است:

 

سلام علیکم

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند مدیریتی، جنابعالی به موجب این حکم به سمت «معاون برنامه ریزی و امور مجامع» منصوب می شوید.

توجه به برنامه ریزی در جهت افزایش تولید، اشتغال، توسعه صادرات با هماهنگی معاونت اقتصادی، هم افزایی و بهره وری منابع، ساماندهی و اصلاح نظام برنامه و بودجه در راستای تامین منابع مالی پایدار جهت ایفای هرچه بیشتر رسالت بنیاد، تحقق اهداف برنامه میان مدت هفتم و بودجه سالانه ، برگزاری مجامع شرکت ها، هلدینگ ها و بنیاد در زمان مقرر و پیگیری تکالیف مجامع تا حصول نتیجه، نظارت مستمر و موثر برای کنترل هزینه ها با مدیریت جهادی ، انقلابی و متعهدانه، بررسی و برنامه ریزی خروج از رشته فعالیت های غیرضرور و ورود به رشته فعالیت هایی است که انتظار می رود در راستای سیاست  ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری و برنامه ها و ماموریت های مصوب هیات امناء بنیاد، با استفاده از تجربیات مدیران و کارکنان و تعامل با گروه بنیاد انجام پذیرد.

با شناختی که از جنابعالی داریم، تعامل منطقی با کلیه مدیران ، مدیران میدانی و حمایت از کارکنان گروه بنیاد مورد انتظار است.

توفیق روز افزون جنابعالی را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم

305139_662

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر