کد خبر: 131577
A

نماینده مجلس: همه می دانیم که حذف ارز ترجیحی باعث افزایش فشار بر مردم می‌شود؛ اما باید حذف شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می گوید: همه ما می‌دانیم که حذف ارز ترجیحی باعث افزایش فشارها بر مردم می‌شود اما دولت سیزدهم با تدبیر و هوشمندی مسائل را مدیریت خواهد کرد و حتی در این باره به ما قول داده است.

نماینده مجلس: همه می دانیم که حذف ارز ترجیحی باعث افزایش فشار بر مردم می‌شود؛ اما باید حذف شود

به گزارش دیده بان ایران؛ جعفر قادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره حواشی حذف ارز ترجیحی می‌گوید: دولت باید پیش از حذف ارز ترجیحی مربوط به اقلام اساسی، نشستی را در رسانه‌ها به ویژه‌ رسانه ملی برگزار می‌کرد تا کاملاً مردم توجیه می‌شدند. دولت باید مدنظر داشته باشد اگر بدون توجیه مردم هرقدمی بردارد، مشکلات جدیدی خلق خواهد شد و در حل مشکلات ناتوان خواهد ماند.

رحمت‌الله نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از تصمیم دولت برای حذف ارز ترجیحی قاطعانه حمایت کرده و می‌گوید: ذات ارز ترجیحی رانت‌زا و فسادزاست و باید حذف شود.

وی می‌افزاید: همه ما می‌دانیم که حذف ارز ترجیحی باعث افزایش فشارها بر مردم می‌شود اما دولت سیزدهم با تدبیر و هوشمندی مسائل را مدیریت خواهد کرد و حتی در این باره به ما قول داده است.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان می‌کند: باور دولت و آقای میرکاظمی بر این است که نباید آرد مواد خوراکی مانند بیسکویت یا ماکارونی از محل یارانه‌ها تأمین شود اما در مقابل دولت خود را موظف به تأمین یارانه نان می‌داند و به همین جهت کارتی را در اختیار افراد قرار خواهد داد تا با آن نان یارانه‌ای خریداری کنند.

منبع: ایکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر