کد خبر: 131654
A

انتقاد نماینده مجلس از خودروسازان داخلی/ درخشان: مگر راه حمایت از تولید داخل، فرستادن هموطنان به سینه قبرستان ها است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با باین پرسش که مردم تا کی به بهانه حمایت از تولید داخل، ارابه مرگ پراید و پژو را تحمل کنند؟ گفت: طبق آمار ۷۰ درصد تصادفات منجر به مرگ از پراید و پژوی تولید داخل است.

انتقاد نماینده مجلس از خودروسازان داخلی/ درخشان: مگر راه حمایت از تولید داخل، فرستادن هموطنان به سینه قبرستان ها است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالناصر درخشان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 اردیبهشت) مجلس در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان با وجود محرومیت های فراوان از شمول مشوق ها و مزایای قانون جوانی جمعیت بی بهره است، گفت: قانون مذکور در تضاد با منویات مقام معظم رهبری است و تصویب چنین قوانینی بی شک، بدگمانی ایجاد می کند و می تواند بدعتی تازه را در روند قانونگذاری رقم بزند که در تضاد با اصول قانون اساسی کشور است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برخورداری از امکانات عادلانه، حق همه مردم کشور است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس! موکلان شما در سیستان و بلوچستان از شما تقاضای برابری دارند.

همچنین عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به دولت و مجلس، اظهار داشت: تا کی مردم ایران به بهانه حمایت از تولید داخل، ارابه مرگ پراید و پژو را تحمل کنند. مگر راه حمایت از تولید داخل، فرستادن هموطنان به سینه قبرستان ها است که به گواه آمار، 70 درصد تصادفات منجر به مرگ از پراید و پژوی تولید داخل است.

درخشان در ادامه خطاب به رئیس جمهور، گفت: به خاطر تمام بی مهری ها و کم توجهی های تاریخی به سیستان و بلوچستان شما که نگاهتان عدالت است و ادعایتان برابری و رفع تبعیض، به فریاد مردم مظلوم استان برسید.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر