کد خبر: 131955
A

هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان/ توضیحات لازم

در اغلب آنها هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه و مهمانپذیرهای زیادی به وجود آمده اند. اما آنچه مطلوب زائران می باشد اقامت در مناطق نزدیک حرم است. خیابان امام رضا در این شهر که منتهی به حرم می شود، پر از هتل ها و هتل آپارتمان هایی است که در آن می توانید اقامتگاه مناسبی را بسته به بودجه خود پیدا کنید.

هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان/ توضیحات لازم

دیده بان ایران- هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان چیزی است که زائران امام رضا (ع) در سفر به این شهر به دنبال آن هستند. مسلما در شهر بزرگ مشهد نیز مانند هر شهر دیگری خیابان های زیادی وجود دارد. در اغلب آنها هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه و مهمانپذیرهای زیادی به وجود آمده اند. اما آنچه مطلوب زائران می باشد اقامت در مناطق نزدیک حرم است. خیابان امام رضا در این شهر که منتهی به حرم می شود، پر از هتل ها و هتل آپارتمان هایی است که در آن می توانید اقامتگاه مناسبی را بسته به بودجه خود پیدا کنید.

هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان، نه تنها دسترسی شما به حرم و مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری اطراف آن را تسهیل می کند بلکه از هزینه های سفر شما نیز می کاهد. انواع هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا با امکانات متنوع وجود دارند. شما می توانید بسته به انتظاراتی که از یک اقامتگاه دارید و بودجه ای که در نظر دارید در آنها اقامت کنید.

4

خیابان امام رضا و زمان تاسیس آن

 

خیابان امام رضا در مشهد خیابانی است که با ورود به آن و دیدن حرم مطهر از دور، دلتان روانه مرقد امام هشتم (ع) می شود. شاید برایتان جالب باشد که نام قدیمی این خیابان، خیابان تهران بوده است. دلیل این نامگذاری آن است که این خیابان را در زمان قدیم خیابان منتهی به مسیر تهران به مشهد می دانسته اند. در تاریخ، زمان تحول در بافت قدیمی شهر مشهد را زمان آغاز حکومت رضاخان ذکر کرده اند. در حقیقت در این دوره نه تنها خیابان امام رضا بلکه خیابان های طبرسی و بهار نیز در شهر مشهد به وجود آمدند. در حال حاضر، خیابان بزرگ امام رضا میدان بیت المقدس را به پایانه مسافربری جنوب مشهد متصل می کند. البته از زمان تاسیس تا به حال تغییرات زیادی در عرض، معماری و بناهای واقع در این خیابان رخ داده است. می توان گفت اکنون خیابان امام رضا زیباترین مسیر رسیدن به بارگاه مقدس امام هشتم (ع) است.

زیبایی و لوکس بودن خیابان امام رضا در حال حاضر

با پیشرفت و تحول معماری در این خیابان مسلما ساختمان هتل ها و هتل آپارتمان های آن نیز زیباتر و لوکس تر شده اند. در این خیابان با توجه به تنوع اقامتگاه ها از ساده ترین اقامتگاه تا لوکس ترین آنها را خواهید یافت. هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان دسترسی شما به بی. آر. تی مخصوص این مسیر را نیز میسر می کند. یعنی اگر خودروی شخصی با خود ندارید می توانید با استفاده از این سرویس شهرداری، در هزینه های خود از بابت حمل و نقل صرفه جویی کنید.

هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا می تواند بسیار نزدیک به حرم یا دورتر از آن باشد اما همانطور که در بالا نیز گفتیم اقامت در این خیابان مزیت بزرگی به نام استفاده از سرویس بی. آر. تی دارد. با استفاده از این سرویس بدون متحمل شدن فشار ترافیک یا پرداخت هزینه تاکسی و آژانس می توانید از هر کجای این خیابان به حرم مطهر بروید.

5

مناره های دو طرف مرقد، ویژگی بارز خیابان امام رضا

 

رزرو هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم و اقامت در خیابان امام رضا ویژگی بارزی که دارد این است که از هر نقطه این خیابان گنبد مرقد مطهر رضوی در میان دو مناره، دیده می شود. در حقیقت این دو مناره در کنار گنبد قرار نگرفته اند. یکی از آنها کنار گنبد و دیگری در سوی دیگر صحن عتیق قرار دارند. اما از این خیابان به گونه ای دیده می شوند که گنبد در وسط دو مناره قرار می گیرد. این را می توان یک شاهکار معماری در نظر گرفت. البته سازه های این خیابان و مراکز تجاری و گردشگری منتهی به حرم همگی زیبایی های خاص خود را دارند و به نوعی بی نظیر محسوب می شوند.

هتل آپارتمان مشهد خیابان امام رضا دسترسی شما به سوغاتی های این شهر را نیز آسان می کند. نمایندگی های عرضه زعفران، مراکز پخت و عرضه سوهان، واحدهای تجاری عرضه کننده انواع تسبیح، انگشتر، مهر و سجاده و ... در این خیابان قرار گرفته اند که خرید سوغات را برای زائران تسهیل می کنند. هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان، دسترسی آسان شما به بازار رضا را نیز ممکن می کند. این بازار دارای چندین هزار واحد تجاری است. در بازار رضا از انواع نقره جات و سنگ های قیمتی گرفته تا سوغاتی های مشهد و پوشاک را می توانید بیابید. پس رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان یعنی یک اقامت بی دغدغه برای زائران داخلی و خارجی سفر کرده به این شهر!

6

سهولت تردد و حمل و نقل در خیابان امام رضا

 

مزیت قابل توجه دیگر رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان، سهولت حمل و نقل در آن است. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، خطوط اتوبوس های بی. آر. تی در این خیابان، مسافران را در سریع ترین زمان ممکن به حرم و از حرم به ایستگاه های درنظرگرفته شده تا انتهای این خیابان می رسانند. البته ایستگاه های تاکسی مسافربری نیز با رعایت طرح ترافیکی زوج و فرد در این مورد عملکرد مطلوبی را ارائه می کنند. اگر به اتومبیل شخصی خود نیز به مشهد مسافرت کرده باشید با توجه به عریض بودن این خیابان تردد در آن برای شما با مشکل و ترافیک زیاد همراه نخواهد بود.

البته اگر با اتومبیل شخصی خود به مشهد سفر کردید، در رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان، دارا بودن پارکینگ اقامتگاه منتخب را نیز در نظر بگیرید. اقامتگاه های دارای پارکینگ این امکان خود را در میان سایر امکانات هتل آپارتمان اعلام می کنند.

رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان را به صورت اینترنتی انجام دهید

رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان در حال حاضر در بستر اینترنت به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. اقامتگاه های مختلف با ارائه تصاویر و بیان امکانات اقامتگاه این کار را برای شما آسان می کنند. در اسنپ روم می توانید انواع هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان را مشاهده کرده و مطابق با معیارهای مدنظر خود رزرو نمایید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر