کد خبر: 132317
A
دیده بان ایران بررسی کرد؛

اقدامات زیرپوستی بانک مرکزی علیه واردات خودرو!

در حالیکه با کمک و همراهی برخی نمایندگان؛ وزارت صمت با طرح واردات خودرو در نهایت همراهی کرد، شنیده ها حاکی از تلاشهای بانک مرکزی برای زمین زدن طرح واردات خودرو به بهانه واهی مانند کمبود ارز است!

اقدامات زیرپوستی بانک مرکزی علیه واردات خودرو!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در حالیکه   با کمک و همراهی برخی نمایندگان؛ وزارت صمت با  طرح واردات خودرو در نهایت همراهی کرد، شنیده ها حاکی از تلاشهای بانک مرکزی برای زمین زدن طرح واردات خودرو به بهانه واهی مانند کمبود ارز است!

منابع آگاه خبر از آن میدهند که مدیران بانک مرکزی که بدلیل عدم تسلط بر بازار ارز و فقدان سیاست درست ارزی طی چند روزه اخیر با افزایش قیمت ارز مواجه شدند، دیواری کوتاه تر از واردات خودرو پیدا نکرده و بی تدبیری خود را با جان و امنیت مردم معامله کردند.

این در حالی است که بنا بر گفته برخی نمایندگان مجلس طبق طرح مصوب دولت واردات خودرو هیچ گونه بار ارزی نداشته و از محل صادرات و سرمایه گذاری خواهد بود.

لذا ضروری است نمایندگان محترم و شخص رئیس جمهور که ایثارگرانه با تصویب طرح واردات خودرو جلوی مافیای خودرو ایستادند، این بار اجازه ندهند مافیای خودرو با نقاب بانک مرکزی و استدلالات بی پایه افزایش قیمت ارز، طرح واردات خودرو را زمین بزنند!

لازم به ذکر است طرح واردات خودرو در بهترین شرایط کمتر از ۲ درصد منابع ارزی کشور را درگیر خواهد کرد.

یعنی چیزی کمتر از ارز تخصیص داده شده بانک مرکزی به گوشی های موبایل لاکچری مورد استفاده کمتر از ۴ درصد جمعیت کشور!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر