کد خبر: 132420
A

سیر تحول آقای خبرنگار ؛ از ریاست دفتر نماینده لامرد در مجلس تا معاون توسعه مدیریت و منابع!

«حمیدرضا سیدی» سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران چند روز قبل در حکمی «محمدحسین رئیسی» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب کرد. محمدحسین رئیسی رئیس دفتر موسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس و ریاست دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس را بر عهده داشته است و هیچ سابقه مدیریتی بارزی در کارنامه او دیده نمی‌‌شود.

سیر تحول آقای خبرنگار ؛ از ریاست دفتر نماینده لامرد در مجلس تا معاون توسعه مدیریت و منابع!

به گزارش دیده بان ایران، «حمیدرضا سیدی» سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران چند روز قبل در حکمی «محمدحسین رئیسی» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب کرد.

محمدحسین رئیسی رئیس دفتر موسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس و ریاست دفتر خبرگزاری فارس در استان فارس را بر عهده داشته است و هیچ سابقه مدیریتی بارزی در کارنامه او دیده نمی‌‌شود.

اینگونه از انتصابات کیلویی با روی کار امدن سید ابراهیم رئیسی از مردادماه سال گذشته آغاز شده است و دیده‌بان ایران تاکنون بیش از ده‌ها مورد ان را برای افکار عمومی روشن ساخته است.

طبق پیگیری خبرنگار دیده‌بان انتصاب محمدحسین رئیسی بیش از اینکه از منظر لیاقت و تخصص او باشد به دلیل همشهری بودن او با رستم قاسمی که او هم اهل لامرد و مهر است صورت گرفته است.

اینگونه انتصابات صدای «اکبر نبوی» روزنامه نگار اصولگرا هم در آورده او طی توییتی، محمدحسین رئیسی را فردی «بدون هیچ سابقه روشنی» دانسته است. نبوی نوشت که «این جوان، بدون هیچ سابقه‌ی روشن در مدیریت راهبردی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب شده است».»

وی افزود: «با چنین انتصاباتی که شمارشان (متاسفانه) کم نیست، طبیعی‌ست که حوزه‌های تخصصی، زمین‌گیر و متخصصان وطن‌دوست از اصلاح روند‌ها و فرآیند‌ها ناامید شوند.»

سایت دیده بان ایران، قبلا در باره فرد در سایه وزارت راه و شهرسازی گزارش مفصلی صورت داده بود و امروز با انتصاب شمار جدیدی از انتصابات در بدنه تحت مدیریت وزارت راه و شهرسازی مشخص شد که شاه کلید وزارت راه و شهرسازی نه دست رستم قاسمی است و نه دست آقای علی جعفری! بلکه دست فردی بنام «قاسم مکارم» است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر