کد خبر: 132506
A

واکنش وزیر کار درباره خبر اعزام ۴۳ نفر به سوئیس

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به خبر اعزام ۴۳ نفر از وزارت کار به سوئیس گفت: تعدادی که از طرف دولت برای حضور در اجلاس بین‌المللی کار خواهند رفت، نسبت به دوره های قبل کمتر خواهد بود ضمن اینکه هنوز فهرست افراد نهایی نشده است.

واکنش وزیر کار درباره خبر اعزام ۴۳ نفر به سوئیس

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به خبر اعزام ۴۳ نفر از وزارت کار به سوئیس در دوران جراحی اقتصادی گفت: اجلاس بین‌المللی کار یکی از موسسات سازمان ملل متحد است که به امور کار و کارگران می‌پردازد و هنوز فهرست این افراد توسط وزارت کار برای حضور در این اجلاس نهایی و بسته نشده است.

وی ادامه داد: در دوره‌های قبل تعداد افراد شرکت کننده در اجلاس بین‌المللی کار بیش از 40 نفر بود که اکثریت آنها از نمایندگان کارگری و کارفرمایی بودند. دولت در دوره‌های قبل این اجلاس،پرتعداد شرکت می‌کرد اما اکنون تصمیم بر حضور 43 نفر قطعی نیست و ما اصلا این فهرست را نبسته‌ایم.

عبدالملکی تاکید کرد: تعدادی که از طرف دولت برای حضور در اجلاس بین‌المللی کار خواهند رفت، قطعا نسبت به دوره های قبل کمتر خواهد بود. البته اکثریت افراد برای حضور در این اجلاس نیز نمایندگان کارگری و کارفرمایی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر