کد خبر: 132750
A

جلودارزاده: یارانه رئیسی کفاف این گرانی ها را نمی دهد/ مسئولان به خاطر مردم و بهبود شرایط کشور در قضیه برجام «نرمش» نشان دهند

نماینده پیشین مجلس گفت: به اعتقاد من همان‌طور که حضرت امام صلح را پذیرفت و به خاطر بهبود شرایط کشور، مردم و گسترش صلح در جهان مسائلی را تحمل کرد امروز مسئولان باید به عنوان یک راهکار به این قضیه نگاه کنند و به خاطر رفاه ملت و ملت‌ها نرمشی را داشته باشند.

جلودارزاده: یارانه رئیسی کفاف این گرانی ها را نمی دهد/ مسئولان به خاطر مردم و بهبود شرایط کشور در قضیه برجام «نرمش» نشان دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ سهیلا جلودارزاده درباره اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر این‌که ممکن است برای بیماری‌های اقتصادی تصمیمات سختی در کشور گرفته شود، گفت: شاید یکسری از گروه‌ها با توجه به وعده و وعید‌هایی که داده شده یک مقداری احساس نگرانی کمتری داشته باشند اما آن‌هایی که کار ندارند و یا گروهی که در کسب و کارهای راکد قرار گرفته‌اند نگران هستند که این نگرانی‌شان به حق است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با یارانه و مقدار کمکی که داده می‌شود نمی‌شود مشکلات زندگی را برطرف کرد، ادامه داد: اولا یارانه‌ای که قرار است داده شود باتوجه به گرانی‌هایی که در همه بخش‌ها صورت گرفته است، کفاف نمی‌دهد. ثانیا مسئله بعدی پائین آمدن ارزش پول ملی است که امروز به خاطرش مبلغ قابل توجهی را از دست می‌دهیم. 

وی درباره این‌که طی چند روز شاهد اصلاح پرداخت نظام یارانه‌ها بودیم که با حواشی زیادی هم همراه بود، حال صحبت از این می‌شود بعد از این مرحله به برخی از مردم «کالابرگ الکترونیکی» داده خواهد شد، آیا این راه حل مناسبی است، بیان کرد: یک روش رو به عقبی است، حال ممکن است شرایط ایجاب کند و کار دیگری نتوانیم انجام دهیم، اما هیچ وقت در کشور اینگونه نبوده که کالابرگ به یک عده خاصی داده شود بلکه عمومی بود و همه را در بر می‌گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم یادآور شد: هنگامی که می‌گوییم یک دهک حذف می‌شود؛ شامل چند میلیون نفر آدم است و نمی‌شود به راحتی با این قضیه برخورد کرد زیرا شرایط بسیار سختی پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: من می‌توانم خودم را به خوش‌بینی بزنم و بگویم شرایط خوبی به وجود می‌آید اما هنگامی که به عنوان یک مسئول به قضیه نگاه کنم اگر زیاد خوش‌بینی داشته باشم در واقع خودم را راحت کرده‌ام.

جلودارزاده در خصوص این‌که دولت سیزدهم بسیار امیدوار بود در قضیه برجام به سرانجامی برسد اما امروز مشاهده می‌کنیم مذاکرات به تعویق افتاده است، گفت: به اعتقاد من همان‌طور که حضرت امام صلح را پذیرفت و به خاطر بهبود شرایط کشور، مردم و گسترش صلح در جهان مسائلی را تحمل کرد امروز مسئولان باید به عنوان یک راهکار به این قضیه نگاه کنند و به خاطر رفاه ملت و ملت‌ها نرمشی را داشته باشند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر