کد خبر: 132874
A

درباره جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

جشنواره کشوری «بانک محبوب من» امسال برای سال هشتم خود در حال برگزاری است.

درباره جشنواره کشوری «بانک محبوب من»

به گزارش دیده بان ایران؛ جشنواره کشوری «بانک محبوب من»، به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی و رسمی بانک‌ها، هرساله در قالب یک نظرسنجی اینترنتی برگزار می‌شود و مشتریان شبکه‌ بانکی به سوالات مهم در خصوص خدمات بانکی پاسخ می‌دهند.

جشنواره کشوری «بانک محبوب من» برای بار نخست در سال 1390 شروع به کار کرده و با 30 هزار نفر شرکت کننده، همزمان با کنفرانس الکترونیک بانکداری مرکزی کار خود را به پایان رساند. در دوره دوم که در سال 94 برگزار گردید، جشنواره با استقبال ویژه بانک‌ها روبرو و تندیس طلایی در بخش‌های مختلف به 5 بانک محبوب ایران اهدا شد. جشنواره سوم نیز در مهرماه سال 95 و بیش از 50 هزار نفر شرکت کننده را برای خود به ارمغان آورد و در سال 96 با استقبال بی نظیر بانک ها روبرو شده و با استقبال بیش از 100 هزار شرکت کننده کار خود را به پایان رساند. در سال 97 برای ایجاد ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان و ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانک‌ها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا در این زمینه تلاش روز افزون صورت گرفت. در سال 98 برای ششمین بار «جشنواره بانک محبوب من» با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان برگزار شد و طی این نظر سنجی طبق آرا «بانک سامان» بانک برگزیده و بانک‌های «گردشگری»، «قرض‌الحسنه رسالت»، «پاسارگاد» و «شهر» در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند.

در دوره هفتم، جشنواره با 118 هزار شرکت کننده رسمی منحصر به فرد در گروه‌های سنی و تحصیلی متنوع و گسترده به پایان رسید. بر اساس این نظرسنجی «بانک سامان» به عنوان اولین بانک محبوب مردم برای دوره سوم شناخته شده و در جایگاه های بعدی «بانک شهر» و «بانک گردشگری» به ترتیب قرار گرفته‌اند.

تا کنون در مجموع، «بانک محبوب من» بیش از 600 هزار شرکت کننده داشته است. در این راستا ده‌ها میلیارد ریال جوایز نقدی روزانه و جوایز غیر نقدی مانند، کارت‌نقدی، سفرهای خارجی،یک دستگاه خودرو، تلفن همراه، سکه و نیم سکه، برای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی این جشواره، اختصاص یافت.

پس از اتمام جشنواره هفتم و ارسال گزارشات مربوطه برای بانک‌های شرکت‌کننده رسمی «دبیرخانه دوره هشتم جشنواره بانک محبوب من» فعالیت رسمی خود را با انتشار خبر «آغاز به کار دبیرخانه 1401» در سایت‌های خبری شروع کرد. «سعید اتحادی» دبیر جشنواره کشوری «بانک محبوب من» در این باره افزود : «امسال نیز به روال سال‌های گذشته، پس از اتمام نظرسنجی، گزارش اختصاصی مربوط به هر بانک با توجه به پاسخ شرکت کنندگان، برای بانک‌هایی که به صورت رسمی در جشنواره شرکت کرده‌اند، ارسال می‌گردد. این گزارش شامل اطلاعات دموگرافیک شرکت کنندگان، دلایل انتخاب هر بانک از نگاه کاربران، شناسایی کانال‌های ارتباطی موثر، بررسی تخصصی عوامل موثر بر رضایت‌مندی مشتریان بانک، تصویر ذهنی مشتریان نسبت به بانک و ... است. بر اساس مذاکرات صورت گرفته تا انتهای فروردین ماه، پیش‌بینی می‌شود جشنواره امسال با بیش از 200 هزار شرکت کننده همراه باشد.»

خروجی جشنواره فارغ از اینکه کدام بانک به عنوان بانک محبوب معرفی شود کمک کننده است و می‌تواند یک نقشه راهی باشد، برای شناسایی نقاط ضعف، قوت، توانایی و عدم توانایی‌هایی که شاید بانک‌ها در بخش‌های خود داشته باشند. برندسازی همان چیزی‌است که سال‌‌ها در دنیای مدرن امروز مطرح شده، و خوشبختانه در طی 10 سال گذشته در ایران نیز جای خود را پیدا کرده‌است، جشنواره کشوری«بانک محبوب من» کمک می‌کند، تا بانک‌ها نیز در راستای تقویت نام تجاری خود هوشمندانه‌تر عمل کنند و محصولات و خدمات با کیفیت‌تری را در همه سطوح اقتصادی به مشتریان خود ارائه نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر