کد خبر: 133783
A

فروش قسطی کولر گازی بدون ضامن با بهترین قیمت

بهترین لیست قیمت کولر گازی، خرید اقساطی و نقدی کولر گازی با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، فروش اقساطی و نقدی کولر گازی اسپلیت

فروش قسطی کولر گازی بدون ضامن با بهترین قیمت

دیده بان ایران- خرید کولر گازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن روزهای گرم سال می‌تواند باشد. با توجه به اینکه قیمت کولر گازی بالا است و شرکت‌های مختلف، کولر گازی را با قابلیت و شرایط متنوع طراحی و بازار فروش عرضه می‌کنند قبل از خرید بهتر است ابتدا با چند برند برتر کولر گازی در بازار آشنا شوید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان به معرفی برندهایی پرداخته‌ایم که همواره به عنوان بهترین برند کولر گازی 2020 و سال جاری شناخته می‌شوند.

1

برندهای سامسونگ (SAMSUNG) و ال جی (LG) دو برند کره‌ای شناخته شده و به شدت محبوب در بازار کولرگازی ایران هستند که فروش خوبی را دارند. کولر گازی‌های سامسونگ و ال جی در کنار کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری زیبایی نیز دارند و به تکنولوژی‌های روز مجهز شده‌اند. یکی دیگر از برندهای برتر کولر گازی برند ژاپنی اجنرال (OGENERAL) است. کولرگازی‌های اجنرال از پرفروش‌ترین کولر گازی‌ها در جهان هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند و همین مسئله سبب شده است تا در کشورهای بسیاری محبوب شوند. دو برند شارپ و میتسوبیشی از برندهای برتر ژاپنی کولر گازی به شمار می‌آیند.

البته قیمت کولرگازی در برندهای نام برده مقداری بالا است و هر فردی توان خرید آنها را ندارد اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید کولر گازی چینی و یا کولر گازی ایرانی بروید.

لیست کولر گازی ایرانی

در کشورمان شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی و تولید کولر گازی فعالیت دارند و محصولات خود را با کیفیت قابل قبول و قیمتی مناسب‌تر از کولر گازی‌های خارجی به بازار فروش عرضه می‌کنند. به طور کلی یک برند را نمی‌توان به عنوان بهترین برند کولر گازی ایرانی بدانیم و به آن رتبه یک را بدهیم.

کولر گازی ایرانی ایساتیس، ایران رادیاتور، اسنوا، تک الکتریک، مهر اصل، تهویه و پاکشوما در لیست کولر گازی ایرانی با کیفیت قرار دارند و محصولات داخلی قابل اعتماد و با کیفیتی هستند. در بین برندهای نامبرده، برند ایران رادیاتور یک برند مشهور و قابل اعتماد ایرانی از دید بسیاری از افراد است. این شرکت ایرانی سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی دارد و نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور از نگاه بسیاری از مصرف کنندگان مثبت ارزیابی شده است.

از بارزترین مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور می‌توان به کمپرسور  GMCC ساخت توشیبا ژاپن اشاره داشت که به دلیل داشتن کیفیت بالا، قدرت خنک کنندگی خوبی دارد‌. همچنین قیمت کولرگازی ایران رادیاتور در مقایسه با قیمت کولر گازی سامسونگ، ال جی و ... مناسب‌تر است و همین موضوع در کنار کیفیت خوب، طراحی ظاهری زیبا، خدمات پس از فروش، گارانتی و پایین بودن مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور ارزش خرید این محصول را بالا برده است. به طور کلی شما عزیزان با بررسی و مطالعه نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور که در بسیاری از سایت‌ها درج شده است می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور کسب کنید.

برند کولر گازی چینی

از دید بسیاری از افراد برندهای چینی قابل اعتماد نیستند ولی باید بگوییم که این طرز فکر در رابطه با تمامی برندهای چینی صدق نمی‌کند و نباید بی انصافی کرد. در این بخش چند برند کولر گازی چینی را معرفی کرده‌ایم که کیفیت مناسبی دارند و خریداران از آنها راضی بوده‌اند.

کولر گازی‌های جنرال (GENERAL) از محصولات شناخته شده در بازار ایران هستند که فروش نسبتاً خوبی را دارند. درست است که برند جنرال یک برند چینی است ولی قطعات کولر گازی آن توسط آمریکا ساخته می‌شود و در کشور چین مونتاژ می‌شوند در نتیجه می‌توان به بالا بودن کیفیت و دوام کولر گازی‌های جنرال اعتماد کرد.

2

گری (Gree) یکی دیگر از برندهای برتر کولر گازی چینی است و می‌توان آن را رقیبی جدی برای برندهای مطرحی چون سامسونگ، ال‌جی و اجنرال دانست. سیستم‌های تهویه مطبوع تجاری و خانگی گری از جمله کولر گازی‌های آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی و فناوری‌های روز دنیا تولید می‌شود و در ساخت آنها از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده است همین موارد سبب شده تا نظر کاربران در مورد کولر گازی گری کاملاً مثبت باشد. برند‌های دیگری چون هایسنس، مدیا و گرین نیز از دیگر برندهای چینی هستند که کولر گازی‌های با کیفیتی را تولید می‌کنند.

 

مزایا و معایب کولر گازی

هر محصولی در کنار داشتن مزایا و نقاط مثبت دارای معایبی است و کولر گازی نیز خارج از این موضوع نیست. بی شک شما با دانستن مزایا و معایب کولر گازی بهتر تصمیم خواهید گرفت که آیا این محصول به دردتان می‌خورد یا خیر.

 

مزایای کولر گازی

  1. کولر گازی‌ها خنکی یکنواخت ومطبوع‌تری را در مقایسه با پنکه، کولر آبی و دیگر لوازم سرمایشی دارند.
  2. کولر گازی برخلاف کولر آبی برای کار کردن نیازی به آب ندارد.
  3. اکثر کولر گازی‌ها دارای قابلیت و امکانات متنوعی هستند که نیازهای روز کاربران را پاسخ می‌دهند و برخی از آن‌ها به صورت دو منظوره طراحی شده‌اند و علاوه بر قابلیت سرمایشی، قابلیت گرمایشی نیز دارند.
  4. کولر گازی‌ها در مدت زمان کوتاه هوای محیط را خنک می‌کنند.
  5. در برخی از مدل‌ها فیلترهایی جهت تصفیه هوا وجود دارد و برای افرادی که مشکل آسم و آلرژی دارند ویژگی بسیار مثبتی محسوب می‌شود چرا که این فیلترها گرد و غبار، ذرات معلق در هوا و ... را از بین می‌برند.

     

معایب کولر گازی

  1. بالا بودن قیمت کولر گازی نسبت به قیمت کولر آبی و قیمت پنکه از معایب آن است.
  2. کولر گازی با برق کار می‌کند و می‌توان گفت که مصرف برق آن نسبتا بالا است. البته در بازار  کولر گازی‌هایی کم مصرف با عنوان اینورتر نیز وجود دارند که در مصرف برق بسیار صرفه جویی می‌کنند البته قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند و این مورد از معایب کولر گازی اینورتر است.
  3.  هر فردی قادر به این نیست که بتواند کولر گازی را در منزل و یا محیط کار خود نصب و راه اندازی کند و برای این کار نیاز به افراد ماهر در این زمینه است و همین مساله را نیز می‌توان از معایب کولر گازی سقفی، معایب کولر گازی ایستاده و معایب اسپلیت‌ها دانست.

معایب گفته شده از معایب کولر گازی سامسونگ، معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور، معایب کولر گازی فوجی و دیگر برندها است و کاملا کلی هستند.

3

قیمت کولر گازی در فروشگاه سل

با توجه به پرفروش بودن کولرگازی در ایران فروشگاه‌های اینترنتی و واقعی زیادی در زمینه فروش کولر گازی فعال هستند. اگر به دنبال فروشگاهی هستید که در آن تنوع مدل و قیمت کولرگازی مناسب باشد ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌دهیم.

فروشگاه آنلاین سل تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند و در آن قیمت کولر گازی ایستاده، قیمت اسپلیت و ... بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است. از طرفی فروشگاه سل جهت اینکه شما انتخاب مناسب و در خور خواسته‌هایتان داشته باشید قیمت کولر گازی اجنرال 30000، قیمت کولر گازی 9000، قیمت کولر گازی گری 30000، قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰، قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000، قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000، قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ، قیمت اسپلیت 30000 و دیگر مدل‌ها را همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع و کامل از مشخصات فنی درج کرده است.

 

کولر گازی نقد و اقساط

قیمت انواع کولر گازی ایرانی و خارجی برای بسیاری از اقشار جامعه بالا است و توان خرید نقدی را ندارند از این رو بسیاری از آنها به دنبال خرید کولر گازی اقساط بدون بهره و یا با بهره کم هستند و به مکان‌های فعال در زمینه فروش کولر گازی اقساطی در کرج، تهران، رشت، قزوین، کرمانشاه و شهر محل زندگی خود مراجعه می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای تلف کردن زمان و انرژی خود و صرف هزینه‌های رفت و آمد به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید چرا که در زمینه فروش کولر گازی نقد و اقساط فعالیت دارد.

 

خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل

در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید کولر گازی پرتابل قسطی، خرید اسپلیت قسطی، خرید کولر گازی ایستاده قسطی و غیره با بهترین شرایط فراهم شده است. فرقی نمی‌کند در کجای ایران ساکن هستید شما می‌توانید خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، خرید کولر گازی سامسونگ اقساطی، خرید اقساطی کولر گازی هایسنس و هر برند دیگری که مد نظرتان است را با روش‌های متنوعی انجام دهید.

این روش‌ها شامل خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت، خرید قسطی با‌ چک، با فیش حقوقی، با سفته و ... می‌شود. وجود روش‌های متنوع خرید قسطی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید بهترین روش که متناسب با شرایطتان است را انتخاب کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) و تماس با کارشناسان فروش آن می‌توانید اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط و نحوه فروش اقساطی کولر گازی با حکمت کارت، با چک، با سفته و ... به دست بیاورید.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر