کد خبر: 133903
A

راهنمای خرید تخت سنتی و تخت رستورانی با کد تخفیف

اگر به دنبال به وجود آوردن یک فضای دنج در منزل خود هستید، اگر می‌خواهید رستوران خود را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید، اگر به دنبال این هستید که محیط مورد نظر خود را صمیمی‌تر و گرم‌تر کنید و اجزای شیک‌تری را در دکوراسیون یک محیط به کار ببرید، ما به شما خرید تخت سنتی چوبی را پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای خرید تخت سنتی و تخت رستورانی با کد تخفیف

دیده بان ایران- اگر به دنبال به وجود آوردن یک فضای دنج در منزل خود هستید، اگر می‌خواهید رستوران خود را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید، اگر به دنبال این هستید که محیط مورد نظر خود را صمیمی‌تر و گرم‌تر کنید و اجزای شیک‌تری را در دکوراسیون یک محیط به کار ببرید، ما به شما خرید تخت سنتی چوبی را پیشنهاد می‌کنیم. 

4

 

 تخت سنتی جزو آن دسته از سازه‌هایی است که امروزه آوازه‌ی آن به گوش همگان رسیده و زیبایی‌های آن هم بر همگان عیان است. از این رو استفاده از آن هم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. 

زمانی که صحبت از چیدمان دکوراسیون به میان می‌آید، همه‌ی افراد به دنبال این هستند که بدانند چیدمان سنتی با استفاده از چه وسیله‌هایی می‌تواند در یک محیط به وجود بیاید. یکی از اجرای مهمی که در تبدیل دکوراسیون یک محیط به دکوراسیون سنتی نقش بسیار زیادی دارد، همین تختی است که امروزه با نام تخت سنتی به فروش می‌رسد.

 این تخت عمدتا از چوب تولید می‌شود و از نظر رنگ و کیفیت هم در سطح بسیار مطلوبی قرار می‌گیرد. از این رو نیاز هر فردی به یک محیط دنج توسط این تخت‌های زیبا و مشتقات آن‌ها برطرف می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این تخت‌ها و کاربردهای آن‌ها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

5

تخت سنتی چیست

 

پیش از این که بدانیم از تخت سنتی در چه ‌مواردی استفاده می‌شود، ابتدا باید بدانیم که اصلا تخت‌های سنتی به چه وسایلی اطلاق می‌شود. تخت‌های سنتی یکی از وسیله‌های چوبی و سنتی هستند که طراحی‌های قدیمی با استفاده از ابزارهای پیشرفته‌ی امروزی بر روی آن‌ها پدیدار می‌شود و زیبایی بی حد و مرزی را به آن‌ها می‌بخشد.

  همه‌ی ما می‌دانیم که یک محیط با استفاده از همان اجزای مختلف خود  رنگ پیدا می‌کند و زیباتر می‌شود. حال تصور کنید که این اجزا از چوب هم ساخته شده باشند و با همان ساختار ویژه‌ی خود به کار گرفته شوند. به نظر شما زیبایی یک محیط چه اندازه می‌شود؟!

از آنجایی که امروزه تخت‌های سنتی مدل، طرح، ابعاد، ساختار و ویژگی‌های متعدد و  متفاوت دیگری را در خود جای داده‌اند، دیگر افراد نمی‌توانند از میان انبوه طراحی‌های زیبا دست به ‌انتخاب بزنند و این تصمیم‌گیری را کمی دشوار می‌کند اما همین که شما بدانید چه مدلی را نیاز دارید و دنبال چه جنسی می‌گردید، می‌تواند تا حدودی انتخاب را برای شما بهتر کند.  برای خرید این تخت‌ها آنچه ‌که بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد این است که شما چه بودجه‌ای را برای خرید آن‌ها کنار گذاشته‌اید. تخت‌های سنتی تک نفره، دو نفره، چند نفره، تخت‌های سنتی مدرن و  تخت‌های سنتی  بزرگ‌ و کوچک همه و همه جزو آن دسته از تخت‌هایی هستند که باعث می‌شوند انتخاب برای شما دشوار شود. شما می‌توانید برای  خرید این تخت‌ها از طریق سایت ما (ویلا سازه)اقدام کنید و باکیفیت‌ترین تخت‌های سنتی را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نمایید.

6

کاربرد تخت سنتی در منازل

 

حال که تا حدودی با این تخت‌ها آشنا شدیم، می‌خواهیم بدانیم که تخت سنتی در چه محیط‌هایی کاربرد دارد. یکی از گسترده‌ترین و متداول‌ترین کاربردهایی که از این تخت‌ها به چشم می‌خورد، در دکوراسیون داخلی منازل است. امروزه افراد برای این که بتوانند سبک مدرن را با سبک‌های قدیمی تلفیق کنند، از وسایل و اجزایی که دوره‌ی سنتی را به یاد می‌آورند در محیط بهره می‌گیرند و این تخت‌ها هم جزو همان وسایل هستند.

 شما می‌توانید با قرار دادن این تخت‌ها در منزل خود، حیاط خانه و یا حتی فضای باغ ویلای خود یک دکوراسیون متفاوت و جذاب را تجربه کنید که  می‌تواند اصالت ایرانی را به رخ هر بیننده‌ای بکشد. شاید هم دلیل استفاده‌ی  گسترده از این اشیا در منازل این باشد که افراد دوست ندارند اصالت خود را از نظر دیگران پنهان کنند.  بنابراین اگر شما هم می‌خواهید که یک فضای دنج و آرام را در خانه به وجود بیاورید و چیدمان خانه خود را نیز به شکل اعجاب‌انگیزی دگرگون نمایید، ما به شما خرید این تخت‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. حال آنکه با خرید این تخت‌ها شما می‌توانید به راحتی از تشک ها، انواع بالشت در رنگ‌های مختلف و همچنین کوسن‌های زیبا هم برای تزئین خانه‌ی خود بهره ببرید.

 

کاربرد این نوع از تخت‌ها در رستوران‌های سنتی

 

این که امروزه‌‌ تخت‌های سنتی در انواع مختلف و‌ حتی در ابعاد مختلف تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌گردد باعث شده است که ویژگی‌ها و کاربرد‌های متفاوتی هم از این سازه‌ها به چشم بخورد. برای مثال یکی دیگر از کاربرد‌هایی که از تخت‌های سنتی می‌شود، استفاده از این تخت‌ها در رستوران‌های سنتی است.  زمانی که شما در یک محیط رستورانی تخت سنتی را در کنار انواع صندلی‌ها با رنگ‌های متنوع قرار می‌دهید، می‌توانید یک محیط شیک را که نظر هر بیننده ای را هم جلب می‌کند به وجود بیاورید و به بهترین شکل ممکن از این محیط برای جلب مشتری استفاده‌ کنید.

 ما در زیبا سازه در صدد هستیم که مدرن‌ترین طراحی‌ها را از تخت سنتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا راحت‌تر دست به انتخاب بزنید و یک فضای دلنشین را در رستوران، کافه و یا سفره خانه‌ی خود به وجود بیاورید.

شاید در اینجا برای برخی از مشتریان ما سوال پیش بیاید که اصلا دلیل استفاده از این سازه‌های چوبی در رستوران چیست. ما در پاسخ به این سوال می‌گوییم که تخت سنتی با ساختار ویژه‌ای که دارد، از مقاومت و ماندگاری بالایی هم برخوردار است به همین  ویژگی می‌تواند هزینه‌های ناشی از خرید، تعویض یا تعمیر مجدد صندلی‌ها رستورانی که هر روز افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، زیبایی قابل توجه این صندلی‌ها است که می‌تواند در ترغیب مشتری به گذراندن اوقات فراغت در یک محیط خاص نقش داشته باشد. همین دلایل خاص این که باعث می‌شود این ‌تخت‌ها یک انتخاب عالی و بسیار مناسب برای هر محیطی به شمار بیایند.

 

تخت سنتی و  سایزهای مختلف آن

 

تخت‌های سنتی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که هر کدام از این ویژگی‌ها می‌تواند سبب تمایز یک تخت سنتی با تخت دیگر شود. یکی از این  ویژگی‌ها، ابعاد این تخت‌ها است که از کوچک به بزرگ در بازار وجود دارد و بر اساس خواست مشتری می‌تواند متغیر هم باشد. معمولا افرادی که از این تخت‌ها در خانه بهره می‌برند، تخت‌های سنتی کوچک را انتخاب می‌کنند چرا که این تخت‌ها با محیط‌های کوچک آپارتمانی هماهنگ‌تر هستند و خانه را جمع و جورتر نشان می‌دهند اما در اکثر مواقع در فضاهای رستورانی و یا استفاده از این تخت‌ها در فضای باز می‌بینیم که افراد‌ تخت‌های بزرگ را انتخاب می‌کنند. این تخت‌ها به راحتی حدود شش یا هفت نفر را بر روی خود جای داده و  یک نشیمنگاه عالی برای گذراندن اوقات فراغت با دوستان و خانواده به شمار می‌آیند.

 پس به طور کلی می‌توانیم تخت‌های سنتی را از نظر ابعاد و اندازه به دو دسته‌ی کوچک و بزرگ تقسیم کنیم که خود تخت‌های کوچک به سه‌ بخش دو متری، یک متری و نیم متری تفکیک می‌شوند و تخت‌های بزرگ هم تخت‌های بیشتر از دو متر را در بر می‌گیرند. شما عزیزان برای خرید هر یک از این تخت‌ها با بهترین قیمت بازار همین حالا می‌توانید از طریق سایت ما اقدام کنید و برترین تخت‌ها را برای خودتان سفارش دهید تا ما آن‌ها را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما ساخته و به درب منزلتان ارسال کنیم.

منبع:https://villasaze.ir

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر