کد خبر: 133988
A

بهترین رستوران های خانوادگی تهران کدامند؟

یک رستوران شیک و تمیز، با موقعیت جغرافیایی مطلوب و نیز غذای باکیفیت و متنوع می‌تواند اوقات فراغت لذت‌بخشی را برای یک جمع خانوادگی رقم بزند. اما در میان حجم انبوه رستوران‌ها در شهر بزرگی مانند تهران، انتخاب یک رستوان خوب دشوار است.

بهترین رستوران های خانوادگی تهران کدامند؟

دیده بان ایران- رفتن به رستوران، یکی از اصلی‌ترین تفریحات ایرانیان به‌ویژه خانواده‌هاست. یک رستوران شیک و تمیز، با موقعیت جغرافیایی مطلوب و نیز غذای باکیفیت و متنوع می‌تواند اوقات فراغت لذت‌بخشی را برای یک جمع خانوادگی رقم بزند. اما در میان حجم انبوه رستوران‌ها در شهر بزرگی مانند تهران، انتخاب یک رستوان خوب دشوار است.

در این مقاله، بهترین رستوران‌های خانوادگی شهر تهران را معرفی می‌کنیم. معیار ما کیفیت غذا، رفتار مسئولانه و حرفه‌ای و تناسب قیمت غذا با کیفیت و کمیت آن و نیز خدمات ارائه شده است. با ما همراه شوید و ازاین‌پس گزینه‌های مطمئنی برای گذراندن وقت با خانواده خود داشته باشید.

2

شعب رستوران های ارکیده

برند ارکیده، یکی از قدیمی‌ترین برندهای رستوران در ایران است. ارکیده در سه استان تهران، البرز و مازندران شعبه دارد. شعب ارکیده در شهر تهران در مناطق زیر واقع‌شده‌اند:

  • میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
  • اقدسیه بزرگراه ارتش مجتمع شمیران سنتر
  • سعادت‌آباد میدان کاج ابتدای خیابان علامه شمالی

هر سه این رستوران‌ها، محیطی خانوادگی دارند و کیفیت غذای آن‌ها از پس ۶۴ سال تجربه رستوران‌داری و بهره‌گیری از دانش حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها در عالی‌ترین سطح است. در این میان، شعبه میدان آرژانتین، محیطی دوستانه‌تر دارد و شعبه اقدسیه بسیار لوکس و مجلل است. با نشستن در این شعبه، یک چشم‌انداز زیبا نیز از شهر تهران خواهید داشت.

رستوران برج میلاد

قطعا یکی از مجلل‌ترین و خاص‌ترین رستوران های تهران، رستوران  گردان برج میلاد است. این رستوران در ارتفاع ۲۷۶ متری این برج و در طبقه ششم آن قرار دارد. با حضور در این رستوران، علاوه بر میل کردن غذایی بسیار باکیفیت با تنوعی از سلایق ایرانی و فرنگی، چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از شهر تهران را خواهید داشت.

رستوران برج میلاد دو بخش ثابت و متحرک دارد. قسمت متحرک این رستوران در هر ساعت یک دور کامل می‌چرخد. صبحانه، ناهار و شام از وعده‌های غذایی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند. از مزایای رستوران برج میلاد این است که می‌توانید قبل یا بعدازآن از دیگر تفریحات برج میلاد نیز استفاده کنید.

قیمت رستوران های تهران

پیش از ادامه معرفی برترین رستوران‌های تهران، بد نیست در خصوص قیمت‌های آن‌ها صحبت کنیم. پیش از مراجعه به یک رستوران باید از خدماتی که آن رستوران ارائه می‌دهد، آگاه باشیم چراکه این خدمات بر هزینه‌های ما اثرگذار هستند حتی در بعضی تفاوتی ندارد اگر ما از این خدمات استفاده کنیم یا خیر.

در بعضی از رستوران های بین المللی و کافه‌ها با یک قیمت کلی و از پیش تعیین شده می‌توانید غذا یا میان‌وعده مورد علاقه خود را میل کنید. در برخی دیگر، قیمت با توجه به وزن یا تعداد ظروف و صرف غذا در رستوران یا بیرون بر اندازه‌گیری و تعیین می‌شود. همچنین با توجه به این موضوع که انواع نوشیدنی و غذاها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها قابل تهیه است، بسته به کیفیت مواد غذایی و محیط کافی شاپ یا رستوران، قیمت و هزینه‌ آن هم متغیر است.

بااین‌حال، راه‌هایی هم برای دریافت تخفیف از رستوران‌ها وجود دارد. یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها دریافت تخفیف از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف است. این وب‌سایت‌ها با رستوران‌ها قرارداد امضا کرده در برهه‌های زمانی مختلف، تخفیف‌های متنوعی را برای استفاده از آن‌ها ارائه می‌کنند.

3

رستوران خوان باشی

اگر اهل غذاهای سنتی و خانگی به‌خصوص غذاهای شمالی هستید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستوران خوان باشی در منطقه نیاوران، خیابان جماران واقع شده است. به سبب موقعیت مکانی بسیار خوش آب‌وهوای این منطقه، این رستوران دارای دو فضای داخلی و بیرونی است. صبحانه، ناهار و شام از وعده‌هایی هستند که می‌توانید در خوان باشی میل کنید. فضای این رستوران، صمیمانه و گرم است.

رستوران مجمع شعبه قیطریه

رستوران مجمع در تهران چندین شعبه دارد که یکی از مجلل‌ترین آن‌ها شعبه قیطریه واقع در خیابان میرزاپور در خیابان شریعتی است. غذاهای این رستوران، ایرانی هستند و با تنوع بسیار خوبی از انواع مخلفات و نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند. سطح قیمت رستوران مجمع، متوسط ارزیابی‌شده و علاوه بر سرو غذا می‌توانید از بخش کافه آن نیز استفاده کنید. محیط این رستوران، سربسته است.

باغ رستوران کرمانشاهی

در خیابان جماران در محله نیاوران، یکی دیگر از رستوران‌های برتر تهران واقع شده است. باغ رستوران کرمانشاهی با مجموعه‌ای بی‌نظیر از غذاهای ایرانی و فرنگی به‌خصوص انواع کباب، یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های تهران است. در این رستوران، صبحانه نیز سرو شده و همچنین، می‌توان از بخش کافه آن در طول ساعات کاری، استفاده کرد. از مزایای باغ رستوران کرمانشاهی، سرو غذا در دو محیط باز و بسته است. ازنظر هزینه نیز این رستوران مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود؛ چراکه هزینه حق سرویس ندارد.

رستوران پنج ستاره رزمیلو

اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید، یکی از بهترین رستوران‌های تهران با محیطی آرامش‌بخش در نزدیکی شماست. رستوران رزمیلو در بلوار ارتش، مرکز خرید پرنیان واقع است. این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. هزینه این رستوران با کسر حق سرویس و نیز تخفیف نیم‌بها برای کودکان چهار تا هشت سال، مقرون‌به‌صرفه است. رستوران رزمیلو در دو فضای باز و بسته از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران مراکشی حریرا

تهران، رستوران‌های بین‌المللی زیادی دارد اما حریرا قطعا یکی از خاص‌ترین‌های آن‌هاست. حریرا در خیابان ستارخان، خیابان خسرو شمالی واقع‌شده و برای ساکنان مناطق دو و پنج تهران، دسترسی بسیار خوبی دارد.

غذاهای رستوران لوکس حریرا، همگی مراکشی هستند. دکوراسیون بسیار خاص و زیبا و محیط آرامش‌بخش در کنار یک کادر حرفه‌ای، این رستوران را بسیار خاص کرده است. سطح قیمت این رستوران نسبتا بالا محسوب می‌شود.

33

رستوران تاج محل

میدان ونک، بلوار ملاصدرا، میزبان یکی از بهترین رستوران‌های بین‌المللی تهران به نام تاج محل است. این رستوران در هتل تاج محل واقع شده و دارای پارکینگ اختصاصی است. غذاهای تاج محل× همگی هندی هستند؛ بااین‌حال فضای داخلی این رستوران، ترکیبی از ایرانی و هندی است. سطح قیمت این رستوران بالاست. توصیه می‌شود در طول شب در این رستوران حضور پیدا کنید و از هوای مطبوع منطقه و چشم‌انداز آن به خیابان‌های اطراف، لذت ببرید.

سخن آخر

تهران مملو از رستوران است. در این مقاله، تلاش کردیم با درنظر گرفتن معیار کیفیت، موقعیت جغرافیایی، نظرات کاربران در وب‌سایت‌ها و تناسب قیمت و غذا، بهترین‌های آن‌ها را معرفی کنیم. برخی از آن‌ها مانند خوان باشی محیطی صمیمانه دارند و برخی دیگر مانند حریرا و رستوران برج میلاد، جزو رستوران های لوکس تهران هستند.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر