کد خبر: 134043
A
اختصاصی دیده‌بان ایران؛

وزارت راه یکدست‌سازی می‌شود/حلقه خاص مدیرکل دفتر وزراتی را کنار می‌زند

علی جعفری مدیرکل دفتر وزراتی رستم قاسمی که پشت پرده بسیاری از عزل و نصب ها در وزارتخانه و سازمانهای تابعه را به او نسبت می دهند، در آستانه دور شدن از مرکز قدرت است و به زودی با حذف او پروژه یکدست‌سازی وزارت راه و شهرسازی نیز وارد فاز جدیدتری خواهد شد.


وزارت راه یکدست‌سازی می‌شود/حلقه خاص مدیرکل دفتر وزراتی  را کنار می‌زند

به گزارش دیده بان ایران،  وزارت راه و شهرسازی پس از وارد شدن رستم قاسمی وزیر نفت دولت محمود احمدی نژاد این روزها بیشتر به یک ترازو برای وزن‌کشی یک حلقه خاص در اطراف قاسمی و دیگر نیروهای اصولگرا تبدیل شده است.

سایت دیده بان ایران چندی پیش درباره پشت پرده های وزارت راه و شهرسازی و حلقه اطراف وزیر راه که به دنبال یکدست‌سازی قدرت در این وزارت هستند گزارشی نوشته بود که به نقش نوه پسری یکی از مراجع تقلید در آن اشاره شد.

طبق اطلاعاتی که یه دست ما رسیده، علی جعفری مدیرکل دفتر وزراتی رستم قاسمی که پشت پرده بسیاری از عزل و نصب ها در وزارتخانه و سازمانهای تابعه را به او نسبت می دهند، در آستانه دور شدن از مرکز قدرت است و به زودی با حذف او پروژه یکدست‌سازی وزارت راه و شهرسازی نیز وارد فاز جدیدتری خواهد شد.

جعفری قرار است به زودی مدیرعامل سازمان حمل و نقل جاده ای و راهداری وزارت راه شده تا با این ترفند او را از وزارت راه کنار گذاشته و در زمان مناسب نیز به طور کامل حذف شود.

حال باید دید این وزن و وزن کشی اصولگرایان تا کی ادامه خواهد داشت ک آیا تاثیری در کیفیت ارائه خدمات به مردم خواهد داشت یا خیر؟ 

وزارت راه یکی از وزارتخانه هایی است که وعده مهم رئیسی مبنی بر ساخت ۴ میلیون مسکن در طول ریاست جمهوری رییسی بر دوش آن است وعده ای که متخصصان و کارشناسان معتقدند که محال است رستم قاسمی به آن جامعه عمل بپوشاند مگر شخص دیگری بر مسند این وزارت بنشیند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر