کد خبر: 134537
A

ابراهیم رئیسى چه رکوردهایی را به نام خودش ثبت کرد؟/ از بالاترین نرخ تورم مواد خوراکی و آشامیدنی تا گرانی پوشاک و مسکن+ جــــــــدول

بر اساس اطلاعات مرکز آمار تورم ماهانه در خردادماه امسال بالاترین تورم ماهانه پس از انقلاب به حساب می‌آید! این در حالی است که پیش تر اعضای دولت و حامیان آن کلید مهار تورم را در دستان خود می دیدند و همواره با حمله به دولت روحانی آن را عامل مشکلات معرفی می کردند، با این حال اکنون پس از نزدیک به یک سال از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم این دولت گویا کمر همت به رکورد شکنی های منفی در حوزه اقتصادی بسته است!

ابراهیم رئیسى چه رکوردهایی را به نام خودش ثبت کرد؟/ از بالاترین نرخ تورم مواد خوراکی و آشامیدنی تا گرانی پوشاک و مسکن+  جــــــــدول

به گزارش دیده بان ایران؛ بر اساس اطلاعات مرکز آمار تورم ماهانه در خردادماه امسال بالاترین تورم ماهانه پس از انقلاب به حساب می‌آید!

این در حالی است که پیش تر اعضای دولت و حامیان آن کلید مهار تورم را در دستان خود می دیدند و همواره با حمله به دولت روحانی آن را عامل مشکلات معرفی می کردند، با این حال اکنون پس از نزدیک به یک سال از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم این دولت گویا کمر همت به رکورد شکنی های منفی در حوزه اقتصادی بسته است!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اگرچه احتمالا حامیان و مسئولان دولتی به قول خودشان جراحی اقتصادی را دلیل این رخداد بدانند و آن را ضروری بر شمرند و مردم را باز تشویق به تحمل شرایط تا 8 ماه و 1 سال بکنند، اما همه به خصوص کارشناسان تاکید دارند که اصل ماجرا چیز دیگری است، این روزها همانطور که آیت الله مکارم شیرازی هم به درستی اشاره کردند داد مردم از گرانی بلند است و این چنین وعده های بی حساب و کتابی هم دردی از آن ها دوا نمی کند.

رکورد بى سابقه دولت رئیسى

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر