کد خبر: 134669
A

مشکل همگام سازی مخاطبین تلگرام - سریع ترین روش حل این مشکل

یکی از عملکردهای تلگرام افزودن خودکار مخاطبین تلفن به لیست مخاطبین تلگرام است که به همگام سازی مخاطبین در تلگرام معروف است.

مشکل همگام سازی مخاطبین تلگرام - سریع ترین روش حل این مشکل

به گزارش دیده بان ایران: این همگام سازی به کاربر کمک می کند تا بدون نیاز به وارد کردن دستی مخاطبین خود به تلگرام، تمام مخاطبین گوشی خود را با استفاده از مسنجر تلگرام به صورت خودکار به لیست مخاطبین تلگرام اضافه کند. البته گاهی اوقات این همگام سازی به صورت خودکار انجام نمی شود، در این مقاله قصد داریم این مشکل را حل کنیم و برای مشکل اضافه نشدن مخاطبین در تلگرام راه حلی ارائه دهیم.

 

دلیل اضافه نشدن مخاطب به تلگرام

در به‌روزرسانی‌های اخیر، صنعت حریم خصوصی تغییراتی را پشت سر گذاشته است که یکی از آنها سفارشی‌سازی برای دیدن شماره توسط دیگران است.

نحوه انجام این کار را در "پنهان کردن شماره در تلگرام" توضیح دادیم تا بدانید او تلگرام دارد اما می گوید هنوز وارد تلگرام نشده است.

چرا مخاطبین شما به تلگرام نمی آیند؟

اگر لیست مخاطبین خود را در مخاطبین تلگرام نمی بینید و هر کاری که انجام می دهید شماره دوستان و آشنایان شما را نشان نمی دهد، به خاطر داشته باشید که اولین باری که سعی کردید وارد تلگرام شوید، همگام سازی مخاطب را غیرفعال نکردید.

اگر همگام‌سازی مخاطب را غیرفعال کرده‌اید، تلگرام برای بازیابی شماره‌های شما همگام‌سازی نمی‌شود، احتمالاً به دلیل نمایش داده نشدن مخاطبین در تلگرام.

همگام سازی مخاطبین در تلگرام

لیست مخاطبین تلگرام قابل ویرایش است. در گذشته نحوه افزودن یا حذف افراد به این لیست را در تلگرام به شما آموزش داده ایم و نحوه انجام این کار را به صورت تصویری نشان داده ایم تا از لینک های مشخص شده قابل خواندن باشد.

برای فعال کردن همگام سازی مخاطبین در تلگرام، گزینه ای در تنظیمات تلگرام وجود دارد که باید فعال شود. در صورتی که این گزینه در تنظیمات تلگرام شما فعال نیست ابتدا از مراحل زیر این گزینه را فعال کنید و سپس در صورتی که مشکل شما حل نشد به قسمت دوم مقاله مراجعه کنید تا با ترفندی آن را برطرف کنید.

تلگرام1

  1. برنامه تلگرام را باز کنید و به تنظیمات بروید.
  2. در این بخش، "Privacy and Security" را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد گزینه “Sync Contacts” را فعال کنید.
  4. اگر گزینه همگام سازی مخاطبین در تلگرام فعال است، اما تلگرام در لیست مخاطبین شما نمایش داده نمی شود، مخاطب نظر شما ممکن است با آنچه شما دارید یک حساب تلگرام داشته باشد یا نداشته باشد. او قبلا اکانت داشت و حالا آن را در تلگرام پاک کرده است. اما اگر مطمئن هستید که فرد مورد نظر شماره اکانت تلگرام خود را دارد، بهتر است از طریق راه حل زیر به صورت دستی مخاطبین گوشی را در تلگرام وارد کنید.

رفع مشکل عدم افزودن مخاطبین در تلگرام

اگر گزینه همگام سازی مخاطبین در تلگرام فعال است، اما مخاطبین تلفن همیشه به مخاطبین تلگرام اضافه می شوند، می توان این مخاطبین را به صورت دستی با انجام مراحل زیر اضافه کرد:

  1. برنامه تلگرام را باز کنید و به تنظیمات بروید.
  2. به پایین صفحه تنظیمات بروید و انگشت خود را روی اطلاعات نسخه تلگرام برای چند ثانیه نگه دارید.
  3. پس از نمایش یک عروسک کوچک، انگشت خود را دوباره روی همان قسمت نگه دارید تا منوی مخفی نمایش داده شود.
  4. در منوی نمایش داده شده با نام "Debug Menu" گزینه "Import Contacts" را انتخاب کنید تا تمامی مخاطبین گوشی در لیست مخاطبین تلگرام مشاهده شود.

 

تلگرام

اگر مراحل بالا را به ترتیب ذکر شده انجام دهید، می توانید به صورت دستی مخاطبین را در تلگرام همگام سازی کنید و در نتیجه مشکل اضافه نشدن مخاطبین گوشی در تلگرام را برطرف کنید. اگر مخاطب شما همچنان همانطور که در بالا ذکر شد در لیست ظاهر نمی شود، مخاطب شما احتمالاً در حال حاضر یک حساب تلگرام با شماره ای که از او ذخیره کرده اید ندارد.

نمایش چند مخاطب در تلگرام

کسانی که از شماره مجازی برای تلگرام استفاده می کنند باید به تمام شماره های دفترچه تلفن 98+ اضافه کنند.

زیرا اگر شماره مجازی شما به عنوان مثال مربوط به ایالات متحده باشد، شماره های ذخیره شده در گوشی شما عدد مثبت 98 یعنی 0911 را نخواهند داشت. اگر شروع کرده باشند هرگز با خط کشورهای دیگر نمایش داده نمی شود یا باید از خط ایران استفاده کنید یا به هر یک از مخاطبین 98 اضافه کنید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر