کد خبر: 134716
A

بورس سبز پوش شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سرمایه با رشد ۲ هزار واحدی روبرو شد.

بورس سبز پوش شد

به گزارش دیده بان ایران: در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 340 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزشی بالغ بر 3هزار و 894 میلیارد تومان در بیش از 389 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 2 هزار و 741 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 504هزار و 81واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی نوری و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پارس، فولاد خوزستان و بانک پارسیان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4 میلیارد و 549 میلیون ورقه به‌ارزش 123 هزار و 690 میلیارد تومان در 223 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 2واحد رشد کرد و در ارتفاع 20 هزار و 350 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و بانک دی شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تامین و گروه توسعه ملی مهر آیندگان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر