کد خبر: 13539
A

قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران از بانک صنعت و معدن برای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از آمادگی و عنایت ویژه این بانک برای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو تقدیر وتشکر کرد.

قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران از بانک صنعت و معدن برای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از آمادگی و عنایت ویژه این بانک برای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو تقدیر وتشکر کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در بخشی از نامه، شافعی آورده است: از عنایت و توجه ویژه جنابعالی و همکاران محترمتان در توجه به مسئولیت خطیر اجتماعی و مساعدتی که با واحدهای تولیدی خسارت دیده (ساختمان پلاسکو) انجام می دهید صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
 گفتنی است بانک صنعت و معدن پیش تر از این نیز با حمایت از واحدهای تولیدی آسیب دیده در سیل استان ایلام گام موثری در پابرجا ماندن صنایع این استان برداشته است. تامین مالی ساخت بزرگترین مرکز مغز و اعصاب، تامین مالی ساخت ٥ پایگاه انتقال خون و ساخت مدرسه در مناطق محروم از دیگر اقدامات این بانک در تحقق و توجه به مسئولیت اجتماعی می باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر