کد خبر: 135804
A

نماینده مجلس: در بخش واردات خودرو به سمت مذاکرات با روسیه رفته ایم/ وزارت صمت در حال تدارک واردات ۱۵۰ هزار عدد خودرو از کشورهای همسایه هستند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر ما در بخش واردات خودرو به سمت مذاکرات با کشورهایی همچون روسیه و برخی ازکشورهای منطقه پیش رفته ایم.

نماینده مجلس: در بخش واردات خودرو به سمت مذاکرات با روسیه رفته ایم/ 
وزارت صمت در حال تدارک واردات ۱۵۰ هزار عدد خودرو از کشورهای همسایه هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی بابایی کارنامی در گفت و گو با اشاره به موضوع واردات خودرو براساس مصوبات قانونی،بیان کرد:در زمینه واردات خودور الحق و الانصاف نباید به وزیر صمت نمره بدی داد چراکه وزیر صمت سیاست و رویکرد مناسبی را در این بخش اتخاذ کرده است.

وی بیان کرد: وزیر صمت تاکنون در زمینه واردات خودرو خوب عمل کرده است و اقدامات در این راستا به درستی پیش می رود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر ما در بخش واردات خودرو به سمت مذاکرات با کشورهایی همچون روسیه و برخی ازکشورهای منطقه پیش رفته ایم.

این نماینده مجلس بیان کرد: طبق اخباری که به دست ما رسیده مسئولان وزارت صمت مشغول فراهم سازی واردات 150 هزار عدد خودرو از کشورهای همسایه به داخل کشور هستند.

وی بیان کرد: خوردوهای وارداتی کاملا براساس یک نگاه رفاهی و اقتصادی است تا قشرهای زیادی از جامعه توان خرید آنها را داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: براساس واردات خودرو حتما توازن مناسبی بین عرضه و تقاضای خودرو شکل خواهد گرفت و وزارت صمت هم در این بخش تلاش جدی دارد.

وی با اشاره به موضوع استیضاح وزیر صمت و محورهای آن بیان کرد: ما در بخش واردات خودرو از توضیحات وزیرکاملا صمت قانع شده بودیم و جا دارد مجلس هم از این رویه حمایت جدی داشته باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: سیاست وزارت صمت واردات خودروی اقتصادی به کشور است و این اتفاق – واردات خودرو به کشور- حتما باید رخ دهد.


منبع: افکارنیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر