کد خبر: 135977
A

بهترین مدل فر داتیس کدام است؟

امروزه استفاده از فرها نسبت به سال‌های گذشته رواج بیشتری یافته است. به گونه‌ای که فر یکی از تجهیزات اصلی هر آشپزخانه و یکی از نیازهای ضروری هر کدبانو می‌باشد. برندهای زیادی در بازار یافت می‌شود، اما فرهای داتیس جزو مرغوب‌ترین فرهای موجود در بازار هستند.

بهترین مدل فر داتیس کدام است؟

دیده بان ایران- امروزه استفاده از فرها نسبت به سال‌های گذشته رواج بیشتری یافته است. به گونه‌ای که فر یکی از تجهیزات اصلی هر آشپزخانه و یکی از نیازهای ضروری هر کدبانو می‌باشد. برندهای زیادی در بازار یافت می‌شود، اما فرهای داتیس جزو مرغوب‌ترین فرهای موجود در بازار هستند. انتخاب یک فر باکیفیت که کارایی مطلوبی دارد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین انواع فر داتیس آشنا کنیم.

 

1

معرفی شرکت داتیس

داتیس یکی از برترین تولیدکنندگان فرهای توکار ایرانی است. این شرکت محصولات خود را با تنوع بسیار زیاد همراه با کیفیت فوق‌العاده به بازار عرضه می‌کند. داتیس از سال ۱۳۸۷ تا به امروز در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند و همواره تلاش می‌نماید که کلیه محصولات تولید شده خود را با رعایت کلیه استانداردها و کاملاً ایمن در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فرهای توکار گازی و برقی داتیس

پیش از معرفی مدل‌های فر داتیس ، بهتر است با فر توکار گازی و برقی داتیس آشنا شوید؛ زیرا اغلب فرهای داتیس، خصوصیت گازی و برقی دارند. این فرها جهت پخت و پز غذا می‌توانند به صورت همزمان از گاز و برق استفاده کنند. در بخش بالایی این فرها، المنت‌هایی قرار دارند. این المنت‌ها، غذاها را به صورت گریل آماده می‌کنند. بخش پایینی این فر، یک شعله پخش کن گازی قرار دارد که می‌تواند دمای اصلی پخت و پز را به وجود آورد.

معرفی بهترین و پرفروش‌ترین مدل فر داتیس

فرهای آشپزخانه قیمت بالایی دارند. از این رو ضروری است که پیش از خرید این محصول، اطلاعات خود را درباره آنها افزایش دهید و یک خرید کاملاً هوشمندانه داشته باشید. چند نمونه از بهترین مدل‌های فر توکار داتیس شامل موارد زیر می‌شود:

فر توکار داتیس مدل 672

شرکت داتیس در پشت این فر، المنت برقی قرار داده است که به آن المنت دور فن نیز می‌گویند. وجود المنت‌هایی که در بخش بالا و وسط این فرها قرار دارند، موجب افزایش ارزش این مدل فر داتیس شده است. همچنین در این فرها، یک فن کانوکشن برای یکسان سازی حرارت در فر، وجود دارد. این فن یکی از ویژگی‌های مثبت این فر داتیس محسوب می‌شود و محبوبیت آن را در میان فرهای گازی و برقی افزایش داده است. از دیگر مشخصات این فر می‌توان به قابلیت یخ‌زدایی، ترموستات، ترموکوبل بسیار سریع و تایمر دیجیتال اشاره کرد.

2

فر توکار داتیس مدل 675

این فر، ۱۳ نوع برنامه پخت و پز متنوع دارد. یکی از ویژگی‌های عالی این محصول داتیس، مجهز بودن آن به قابلیت ترموسوئیچ ایمنی خودکار است. این ویژگی به شما کمک می‌کند که اگر دمای فر افزایش زیادی یافت، دستگاه جهت ایمنی بیشتر، خاموش شود. از دیگر خصوصیات این فر می‌توان به تنظیم دمای المنت‌ها، وجود جوجه‌گردان، یخ‌زدایی و ... اشاره کرد.

فر توکار برقی داتیس مدل کلاسیک

اگر شما به نمای کلاسیک علاقه دارید، می‌توانید این فر توکار برقی داتیس را انتخاب کنید. فر توکار برقی داتیس مدل ۶۵۵ در میان کلیه فرهای داتیس، منحصربه‌فرد است و تنها این مدل، نما و پنل کلاسیک دارد. این فر در نمای مختلف شیشه مشکی و شیشه سفید تولید می‌شود.

فر توکار شیشه سفید داتیس مدل 683

این محصول دارای 10 نوع برنامه متنوع جهت پخت و پز است. ویژگی‌های این فر، رتبه مصرف انرژی آن است که می‌تواند در مصرف برق صرفه‌جویی کند. این فر داتیس یک پنل جلوی تمام سفید و زیبا دارد. به طور کلی می‌توان گفت فرهای دارای پنل شیشه سفید داتیس طرفداران بسیار زیادی دارند، اما قیمت این محصول کمی گران‌تر از سایرین است، با این وجود، یکی از پرفروش‌ترین انواع فر توکار داتیس می‌باشد.

فر توکار داتیس مدل 655

درب این فر از شیشه نشکن و مقاوم به حرارت تولید شده است. در واقع جنس شیشه آن سکوریت می‌باشد. این محصول مجهز به سیستم ترموکوبل دو زمانه است. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود 8 نوع برنامه پخت و پز متنوع، مجهز به سینی لعابی شکل، قابلیت گریل از بالا، قابلیت کباب کردن و ... است.

فر توکار داتیس مدل 646

این فر داتیس یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرهای داتیس است. وجود کانوکشن در این محصول موجب می‌شود تا غذاهای شما به خوبی مغز پخت شوند. از ویژگی‌های فوق‌العاده این فر می‌توان به وجود ترموستات جهت تنظیم حرارت، ۱۱ برنامه پخت و پز متنوع، شیشه مقاوم به حرارت، وجود 4 المنت، قابلیت ترموسوئیچ، قابلیت بریان و کباب کردن و... اشاره کرد.

خصوصیات بهترین فرهای داتیس چیست؟

به طور کلی بهترین مدل فرهای داتیس خصوصیات زیر را دارند:

  • دارای خدمات پس از فروش

  • کیفیت فوق‌العاده

  • تنوع بالای محصولات

  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه

  • دارای طیف قیمت گسترده

سخن پایانی

فرهای گازی و برقی داتیس به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانید به صورت جداگانه از قسمت گاز یا برق آن استفاده کنید. قیمت فر داتیس با توجه به کیفیت و کارایی که دارد، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. البته قیمت فرهای توکار داتیس تنوع بسیار زیادی دارد، به گونه‌ای که شما می‌توانید مطابق بودجه و سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در نتیجه، انتخاب فرهای داتیس یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. با خرید فر داتیس از طبخ غذاهای خود لذت ببرید.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر