کد خبر: 136277
A

تراز تولید و مصرف بنزین کشور تعادل ندارد/ ضرورت توجه به تجربه پالایشگاه اصفهان

رشد قابل توجه ۸۵ درصدی خوراک، رضایت کارکنان، سرعت قابل توجه پیشرفت پروژه‌های در دست احداث، سودآوری و…. اینها تنها بخشی از کارنامه پالایشگاه اصفهان به مدیریت دکتر قدیری در این مدت کوتاه هست

تراز تولید و مصرف بنزین کشور تعادل ندارد/ ضرورت توجه به تجربه پالایشگاه اصفهان

به گزارش دیده بان ایران؛ رشد قابل توجه ۸۵ درصدی خوراک، رضایت کارکنان، سرعت قابل توجه پیشرفت پروژه‌های در دست احداث، سودآوری و…. اینها تنها بخشی از کارنامه پالایشگاه اصفهان به مدیریت دکتر قدیری در این مدت کوتاه هست. 

مدیری که از بدنه کارکنان نفت هست و پس از سالها کسب تجربه اینگونه در شرایط تحریم یکی از بزرگترین بنگاههای اقتصادی کشور را به رونق رسانده ثابت کرد در شرایط تحریم نیز میتوان با مدیریت جهادی کشور را در عرصه اقتصادی به اوج رساند. 

خرسندی از بودن چنین شخصیت‌ها و مدیرانی موقعی به غایت میرسد که استفاده حداکثری از ظرفیت آنها در شرایط تحریم در دستور کار دولت قرار گیرد. 

وقتی مشکلات موجود در صنعت پالایش و دیگر پالایشگاههای کشور را مرور میکنیم مشاهده میکنیم که به علت کاهش تولید در برخی پالایشکاههای بزرگ کشور، مصرف از تولید پیشی گرفته و ممکن است در آینده ای نزدیک به وارد کننده بنزین و فرآورده‌های نفتی بدل شویم. 

امروز وزیر نفت میتواند با کمی تفحص پیرامون عملکرد مدیران ارشد پالایشی کشور و استفاده بیشتر و بهینه‌تر از ظرفیت و توانایی مدیران موفقی همچون مدیرعامل پالایشکاه اصفهان، اجازه ندهد صنعت پالایش کشور در شرابط تحریم به پاشنه آشیل کشور تبدیل شود. از وزیر  محترم نفت خواستاریم با نگاه بینا و تیزبین همیشگی خود رشد کام صنعت پالایش کشور را با یک تصمیم هوشمندانه شیرین کند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر