کد خبر: 136586
A

نماینده مجلس: عفاف و حجاب در ادیان دیگر هم «ریشه» دارد

شاکری با بیان اینکه وظیفه اجرای قانون با قوه مجریه است، اظهار داشت: قانون عفاف و حجاب، یک قانون مستقر و پابرجاست و دستگاه‌های اجرایی متعددی در اجرای آن مسئولیت دارند و ما نمی‌توانیم این موضوع را به عنوان یک قانون نادیده بگیریم.

نماینده مجلس: عفاف و حجاب در ادیان دیگر هم «ریشه» دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت‌های قبل به دلایل خاصی و که مهم تر از همه، جهل شان نسبت به موضوع حجاب بوده خیلی جدی به قضیه اجرای قانون حجاب وارد نمی‌شدند.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: به نظر من دولت فعلی با درایت و سیاستی که دارد و با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده است وارد میدان شده و می‌داند باید با بهترین روش و با صلابت، ضمن رعایت تمام جوانب عمل کند و به نظر من دولت، یک کار خیلی خوبی انجام داده است.

 * دولت کار خود را با قدرت انجام می‌دهد و مردم هم در مقابل قانون شکنان در چهارچوب قانون وظیفه دارند

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ شاکری در ادامه با بیان اینکه علاوه بر این که باید دولت را به اجرای قانون تشویق کنیم مردم نیز در اجرای قانون مسئول هستند، تصریح کرد: این قانون برای آحاد مردم هم مسئولیت ایجاد کرده بنابراین مردم ما که می خواهند قانون در کشور اجرا شود.

 وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت از موسسات و گروه‌های فرهنگی مرتبط با حجاب، خاطرنشان کرد: در کنار حمایت از دولت در اجرای این قانون، باید از گروه‌های فرهنگی به خصوص شرکت‌های دانش بنیان فرهنگی و اندیشکده‌هایی که بر روی موضوعات سیاسی و اجتماعی کار می‌کنند، خواست تا جوانب این کار خیلی خوب، بررسی کرده و روش‌های جدید، برنامه‌های متنوع برای اجرای این قانون برای افزایش بصیرت و آگاهی مردم ایجاد کنند. 

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر دشمن می خواهد بحث قانون حجاب را از حالت قانونی خود خارج کرده و این موضوع را به عنوان یک موضوع سیاسی و نشأت گرفته از حکومت بیان کند، در صورتی که عفاف و حجاب ریشه در صفات انسانی دارد و نه تنها در ایران بلکه در ادیان دیگر هم در حوزه عفاف و حجاب دارای اصولی هستند. 

شاکری در پایان اظهار داشت: بنابراین برای افزایش بصیرت مردم از باید دانشکده‌ها و موسسات فرهنگی برای روشنگری در مورد توطئه های پنهانی که دستگاه های رسانه ای خارج از کشور و علل خصوص ضد انقلاب انجام دهند اقدام به عمل آورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر