کد خبر: 137108
A

آخرین نرخ انواع خودرو ۱۳ مرداد ۱۴۰۱+جدول قیمت/ کوییک ۲۱۷ میلیون.و دنا پلاس۴۴۳ میلیون تومان شد

قیمت دناپلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ از ۴۴۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۲۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

آخرین نرخ انواع خودرو ۱۳ مرداد ۱۴۰۱+جدول قیمت/ کوییک ۲۱۷ میلیون.و دنا پلاس۴۴۳ میلیون تومان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای دنا در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که قیمت دناپلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ از ۴۴۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۲۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس دنده‌ای توربو مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

5725129

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر