کد خبر: 137358
A

چه زمانی باید با خودروبران کرج تماس بگیریم؟

فرقی نمی‌کند که ساکن شهر کرج باشید یا به‌عنوان مسافر از شهرهای دیگر به کرج سفر کرده‌‌ باشید. در هر ساعت و هر روزی از هفته حتی در تعطیلات رسمی می‌توانید در صورت بروز مشکلات فنی در خودرو، با خودروبر کرج تماس بگیرید و از خدمات تعمیر یا تعویض قطعات، سرویس‌های‌دوره‌ای و غیره استفاده کنید.

چه زمانی باید با خودروبران کرج تماس بگیریم؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امروزه ‌هایی خودروبر هایی به‌عنوان خودروبر در شهر کرج مشغول فعالیت هستند و خدمات خود را با کیفیت و سرعت بالا به متقاضیان ارائه می‌دهند. خودروبر کرج در تمام ساعات شبانه‌روز به‌صورت 24 ساعته به همه افرادی که در جاده‌ها به کمک نیاز دارند، خدمات اضطراری جاده‌ای ارائه می‌دهد. امدادگران و تکنسین‌های فعال در خودروبر از تجربه بالایی برخوردار هستند و در زمینه خدمات امدادی آموزش دیده‌اند. در این مقاله قصد داریم درباره بهترین زمان برای استفاده از خدمات خودروبر کرج و انواع خدمات خودروبر توضیح دهیم.

چه زمانی باید با خودروبر کرج تماس بگیریم؟

فرقی نمی‌کند که ساکن شهر کرج باشید یا به‌عنوان مسافر از شهرهای دیگر به کرج سفر کرده‌‌ باشید. در هر ساعت و هر روزی از هفته حتی در تعطیلات رسمی می‌توانید در صورت بروز مشکلات فنی در خودرو، با خودروبر کرج تماس بگیرید و از خدمات تعمیر یا تعویض قطعات، سرویس‌های‌دوره‌ای و غیره استفاده کنید. برخی از مشکلات رایج که در صورت بروز آن‌ها حتما باید با خودروبر تماس گرفته شود، شامل موارد زیر است‌:

خراب شدن باتری خودرو

یکی از مشکلات رایج که برای بسیاری از خودروها پیش می‌آید و باعث توقف آن در مسیر می‌شود، خراب شدن باتری خودرو است. باتری‌ خودرو معمولا بیشتر از سه سال دوام نمی‌آورد و عمر مفید آن ‌‌به‌مرور زمان به دلایل مختلفی کاهش می‌یابد. ازکار‌افتادن باتری ممکن است ‌‌به‌دلیل مشکلات دینام یا خراب بودن سنسور باشد و سولفاته شدن باتری اتفاق بیفتد. پیدا کردن و تشخیص دلیل اصلی ازکار‌افتادن باتری بر عهده تکنسین‌های اعزام‌شده از طرف خودروبر کرج است.

بالا رفتن میزان مصرف سوخت

برخی از راننده‌ها بیشتر وقت خود را در صف پمپ بنزین سپری می‌کنند؛ زیرا مصرف سوخت در خودروی آن‌ها بسیار بالاست. مصرف بالا و غیرعادی سوخت در هر خودرویی نشان دهنده وجود یک مشکل اساسی است و با برطرف شدن آن مصرف سوخت به حالت عادی باز خواهدگشت. اگر قطعات سیستم سوخت‌رسانی در موتور مانند سنسور جریان هوا، فیلترهای سوخت، فیلترهای هوا، سنسورهای اکسیژن و غیره خراب شده‌‌باشند، مصرف بنزین ‌‌به‌شدت افزایش خواهد یافت. بهترین راهکار در چنین مواقعی تماس با خودروبر کرج است.‌ تعمیرکاران خودروبر با بررسی سیستم سوخت‌رسانی موتور، مشکل اصلی را پیدا کرده و آن را رفع می‌کنند.

به‌گوش رسیدن صدای انفجار از سمت موتور

یکی دیگر از علائم نگران‌کننده در خودروهای مختلف، ‌‌به‌گوش رسیدن صدای انفجار از سمت موتور خودرو است. رانندگان با شنیدن این صدا حتما باید با خودروبر کرج تماس بگیرند. علت صدا شاید اختلال در سیستم احتراق موتور باشد یا اینکه شمع، فیلتر هوا، انژکتور و غیره دچار مشکل ‌شده‌باشد. تعمیرکاران خودروبر با بررسی دقیق و تعمیر یا تعویض قطعات معیوب ‌‌به‌سرعت مشکل را برطرف می‌کنند‌.

خراب شدن سیستم ترمز خودرو

سیستم ترمز در تمام خودرها به‌عنوان مهم‌ترین سیستم ایمنی از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و خراب بودن آن به تصادف و خسارت‌های جبران ناپذیری منجر خواهدشد. متاسفانه درصد زیادی از تصادفات و کشته شدن رانندگان و سرنشینان خودروها به‌دلیل خراب بودن سیستم ترمز است. هرگاه در حین رانندگی با علائمی مانند صدای جیرجیر، سوت، نرم بودن پدال ترمز روبرو شدید، بلافاصله با خودروبر تماس گرفته و از خدمات سیار آن استفاده کنید.

پنجر شدن لاستیک‌های خودرو

گاهی اوقات در هنگام رانندگی لاستیک خودرو پنچر می‌شود و راننده دیگر قادر به ادامه رانندگی نیست. در این موقعیت بهترین راه برای برطرف شدن مشکل، تماس با خودروبر کرج است. تکنسین‌های خودروبر ‌‌به‌سرعت می‌توانند خدمات پنچرگیری در محل را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند. برای پنچرگیری یا تعویض لاستیک از بهترین تجهیزات استفاده می‌شود‌.

j

خودروبر کرج چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

  • بالا بردن میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات خودروبر
  • آسوده کردن خیال مشتریان از حمل ایمن خودروهایشان
  • ارائه دادن متنوع‌ترین خدمات به مشتریان
  • ارائه خدمات حمل خودرو‌های لوکس و گران به تعمیرگاه‌های خوب
  • ارائه بهترین سیستم سازماندهی خدمات مربوط به حمل خودرو
  • بهره‌مندی از مجرب‌ترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای
  • ارائه خدمات امدادی با مناسب‌ترین قیمت
  • بالا بردن سرعت امدادرسانی به خودروهای متوقف‌شده در جاده
  • پوشش دادن تمام نقاط کرج برای امدادرسانی
  • بالا بردن کیفیت خدمات
  • امدادرسانی در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل
  • استفاده از باکیفیت‌ترین یدک‌کش‌ها و خودروبرها برای حمل خودرو
  • استفاده از جدیدترین و به‌روزترین سیستم‌های‌امدادی

توصیه‌های‌ خودروبر کرج به رانندگان قبل از شروع سفر

خودروبر کرج همواره به رانندگان توصیه می‌کند که قبل از سفر به چند نکته مهم توجه داشته‌‌باشند؛ تا خودروی آن‌ها در جاده متوقف نشود و با خیال راحت به سفر خود ادامه دهند.

  • نکته اول این است که در هنگام روشن بودن و گرم بودن موتور خودرو هرگز نباید درب رادیاتور را باز کنید.
  • ابزار و وسایل مورد نیاز خودرو را همواره همراه داشته‌‌باشید.
  • قبل از حرکت مطمئن شوید که زنجیر چرخ به‌همراه دارید و چراغ‌های مه شکن خودرو سالم باشد.
  • پاور بانک را فراموش نکنید زیرا در صورت نیاز به خدمات خودروبر کرج به یک گوشی روشن نیازمند خواهید بود.
  • قبل از حرکت سیستم ترمز خودرو را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • در حین رانندگی با سرعت بالا هرگز دنده را به دنده سنگین تغییر ندهید.
  • هنگام رانندگی در جاده‌های شلوغ و پرترافیک فاصله خود را با خودروهای جلویی رعایت کنید.
  • اگر داروهای خواب آور استفاده کرده‌اید، پشت فرمان ننشینید.
  • چک کردن روغن خودرو یکی از اقدامات بسیار مهم است که قبل از شروع حرکت باید مورد بررسی قرار گیرد.

kl

نتیجه‌گیری

در این مقاله با خودروبر کرج khodrobarankaraj.com و خدمات ارائه‌شده در آن آشنا شدید. با استفاده از خدمات تعمیرکاران کارآزموده و مجرب خودروبر کرج دیگر نگران توقف ناگهانی خودرو در وسط جاده نباشید. زیرا تعمیرکاران بلافاصله به محل توقف خودرو اعزام می‌شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بررسی موتور خودرو، بررسی لنت ترمز، چک کردن بالانس لاستیک‌ها، تعویض روغن موتور، روغن ترمز، تعویض لوله‌های آسیب دیده و پوسیده، چک کردن سایر قطعات و پیدا کردن مشکل اصلی، آن را برطرف می‌کنند. گاهی اوقات برای برطرف کردن مشکلات خودرو حتما باید آن را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال داد. در خودروبر از خودروبرها، جرثقیل‌ها و یدک‌کش‌های ایمن برای انتقال خودرو استفاده می‌شود‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر