کد خبر: 137981
A

رد صلاحیت؛ دلیل عزل سرپرست بانک کشاورزی/ مهدی رضایی برای احیاء وجهه خود دست به دامان خبر مجعول شد

بر اساس برخی گزارش‌ها، مهدی رضایی سرپرست معزول بانک کشاورزی به دلیل رد صلاحیت و عدم استعلام مثبت نهادهای نظارتی از بانک کشاورزی عزل شده و آقای بهبهانی با حکم وزیر اقتصاد سرپرست بانک کشاورزی شده است.

رد صلاحیت؛ دلیل عزل سرپرست بانک کشاورزی/ مهدی رضایی برای احیاء وجهه خود دست به دامان خبر مجعول شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روز گذشته در برخی گروه‌های خبری، انتصاب مهدی رضایی سرپرست معزول بانک کشاورزی به‌عنوان مدیرعامل بانک سپه مطرح شد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، مهدی رضایی سرپرست معزول بانک کشاورزی به دلیل رد صلاحیت و عدم استعلام مثبت نهادهای نظارتی از بانک کشاورزی عزل شده و آقای بهبهانی با حکم وزیر اقتصاد سرپرست بانک کشاورزی شده است.

پیگیری‌ها مشخص کرد که اطرافیان مهدی رضایی برای فرار از این موضوع و احیاء وجهه وی دست به انتشار خبری مجعول و کذب با عنوان انتصاب رضایی به‌عنوان مدیرعامل بانک سپه زده‌اند.

کاملاً مشخص است، مدیر بانکی که برای اداره یک بانک رد صلاحیت و عزل شده است، قطعاً دیگر نمی‌تواند در پست‌های مدیریتی بانکی و از جمله مدیرعاملی بانکی دیگر مشغول به خدمت شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد هیچ تغییرات مدیریتی در بانک سپه در دستور کار نیست و حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی مطرح نیست.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر